![]() |
Tips en manieren over hoe je een meisje versiert!!!!
Hee mannelijke scholieren onder ons!!!!:-P
Ik kwam laatst wat leuks tegen op het gebied van flirten en vrouwen versieren; www.ikmaggeenreclamemakenopscholieren.com.nl Tips en adviezen op het gebied van succesvol en effectief vrouwen versieren.. berichtje gestuurd...kreeg echt een supertip terug!! aanrader!! Wilde weten of er meer jongens zijn die ervaring hiermee hebben? Naa laterzzzz W. |
YUK!
In mijn vriendenkring was ook zo'n gast die vrouwen op een voetstuk plaatste en net deed alsof ze zo anders waren! "De humor van een vrouw" :confused: Wat willen vrouwen precies horen van een man? :confused: Wat een onzin.. en je moet nog betalen ook om die rotzooi op je mobiel te krijgen :rolleyes: gratis tip: Wees jezelf! :D |
Teringkanker, wat een kutsite.
Alhoewel ik nu wel benieuwd ben naar wat voor 'supertip' jij kreeg? |
Maar dan lopen ze gelijk met je mee, DeltaOne! :eek:
Een ritje in de ambulance is toch ook leuk? :p |
Je moet gewoon altijd jezelf proberen te zijn (hoe moeilijk dat soms ook is als je je ongemakkelijk voelt)
en gewoon die eerste stap durven te zetten, dan komt het vanzelf wel een keer goed |
Dit is toch geen reclame maken???
Tis gewoon dat ik positieve ervaringen heb met ..en dat mag best gezegd worden...toch? ..of niet? ~ciao |
kan je het niet zonder tips?
|
hahaha jesus gast, wat een website.. drama
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
trek leuke kleren aan, doe een lekker luchtje op en dan gaat het aaaaaaaaaaaaaaallemaaaal vanzelf |
Citaat:
HA! je moest eens weten;) ~ciao W. |
Citaat:
|
Versiertip: loop naar een leuk meisje toe, laat je broek zakken, pak je lul met je rechterhand vast en brul: "ARRRGH! I'm a pirate!"
|
Citaat:
|
waar is die kots-smiley als je 'm nodig hebt....
|
het makkelijkste is met slingers en glitters, en in de winter zelfs kerstballen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou W.,
Ik zou zeggen, start eens een sociaal leven, praat eens hier en daar met wat mensen. En als je er echt niet meer uitkomt, zijn er mensen voor je die tegen betaling met je willen praten over problemen zoals deze. |
Ik wacht met spanning op de wijze raad van Smokin'
|
Vlak het advies van Juno ook niet uit! :D
|
Citaat:
|
en Smokin' ook nog niet! :eek:
|
Laatst vroeg een meisje aan me of ik een vuurtje had. Ik rook niet maar in een lollige bui zei ik dat ik alleen een sigaret rook na een stevige vrijpartij. Dus als je tijd hebt roken we over 1 a 1,5 uur samen een sigaret. Ze moest er wel om lachen maar helaas............ :D
|
Citaat:
|
die moet je ook nog 16.00 uur nemen.. je was hoe dan ook 57 minuten te laat geweest :p ;)
|
Laten we dan nu maar weer stoppen met spammen :)
|
Hmm.. een versiertip is niet echt te geven. Het hangt een beetje af van de situatie waarin je verkeerd en met wat voor soort persoon je hebt te doen. Eerst oogcontact maken lijkt me handig en kijk hoe ze hierop reageert. Dan kun je altijd nog beslissen of je een praatje maakt. Eigenlijk maakt het niet echt uit waarover, gewoon over iets wat in je opkomt. Hehe, dit klinkt wel weer erg afgezaagd :P
Een minder tactische, maar wel heel directe versiertip die ik laatst meemaakte in de bus: 'He, ik was het even vergeten, maar had jij nou een vriend?' . Dan is wel meteen duidelijk dat jij haar leuk vindt, maar het is mij net iets te direct ;) |
je moet haar gewoon wat extra aandacht geven. ik zou niet meteen beginnen over hoe mooi ze is. maar wel vaak es naar haar toegaan, en interesse tonen; in haar school hobby's enz. ik zou een jongen dan in ieder geval al heel aardig vinden.
|
Citaat:
|
Met haar vriendin gaan praten en haar compleet negeren. Werkt in een kroeg vaak beter dan haar direct aanspreken, da's onorgineel ;)
|
Glimlachen is genoeg, heb ik net geleerd.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zijn hele interessante boeken over geschreven ;) |
Citaat:
Ik vind het wel een geweldige truc :D |
Ik neem wel aan dat je dat negeren niet té hardnekkig moet doen - nadat je haar urenlang genegeerd hebt vindt ze 't vast niet meer spannend :D Maar als je dat een beetje subtiel aanpakt kan 't inderdaad vast wel werken, dan spreekt zij jóu aan. Ook handig.
|
Het lijkt me vooral handig als 'bruggetje', dat je slachtoffer in kan pitchen bij het gesprek en alles iets natuurlijker verloopt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lief doen. :) Dat helpt al heel veel. Niet te lief doen, zodat je als een glimlachende maniak overkomt, maar probeer daarin een belans te vinden. :p
|
Citaat:
|
geef haar een ranja, dan is ze helemaal voor jou ja ;)
|
Als je ''goede'' versiertips zoekt moet je hier eens kijken
wat ik zelf een leuke blijf vinden is op een meisje afstappen en zeggen: ''zie je mijn vriend daar?'' (vriend zwaait dom) ''hij wil weten of jij mij leuk vind'' |
Citaat:
Ik zou graag vertellen dat die meiden het enorm orgineel vonden en we er een succesvolle avond van gemaakt hebben, maar helaas gingen ze er snel vandoor. Kan ze geen ongelijk geven. Bottom line: openingszinnen zijn enorm corny. Doe maar normaal, staat een stuk minder wanhopig. ;) |
Openingszinnen zijn echt kut. Altijd.
|
Ik moet iemand een tijdje meemaken als zichzelf, dat is de enige manier dat hij kans maakt dat ik geinteresseerd raak. Zodra iemand zonder mij te kennen meteen de versiertrucs uit de kast haalt, vertrouw ik hem al niet meer en is het einde oefening, en al helemaal als hij duidelijk een paar biertjes op heeft.
Dat tijdje hoeft heus niet lang te duren. Vandaar dat de truc van gaan praten met de vriendin zo goed werkt: zo geef je een meisje de kans om de kat uit de boom te kijken en tot de conclusie te komen dat je best meevalt in het gebruik. Een stoere versierzin krijg je integendeel keihard terug. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58. |