![]() |
Wie heb je het laatst live gezien en wat vond je?
Peter Beense.
Heel vet. Jammer dat ie Fiesta niet speelde. Maar gelukkig wel 'Laat die kontjes maar draaien'. |
Infadels
Leuk(Y) |
Less than Jake. Gááf.
|
Elton John. Kon het wel waarderen. :)
|
Errrr tres.b op zo'n hobby-festival. Maar niemand kent die. En ik heb ze wel eens beter gezien, zacht uitgedrukt.
|
Bluem want daar speelde we samen mee, en ik vond ze wel tof.
edit- ik heb ook nog een dj op het centraal station antwerpen gezien zaterdagnacht. |
dabrye, kadence, daniel meteo
gisteravond was gaaf een vriendin die mee was verpeste het een beetje met dr why are zhe people not daahnzieng? om het half uur in mijn oor te tetteren |
Citaat:
|
36 Crazyfists: energiek, goede show, strak gespeeld.
Atreyu: best slecht. Drummer kan gewoon niet 2 dingen tegelijk en het zijn homotjes. Textures: Tja. Mad-Ass skilz yo. In mijn mening een van de beste metalbands uit Nederland sinds tijden. |
Beef! op een gratis wijkfestival en de helft van de show was een Bob marley compilatie. Was wel leuk.
|
Cracks In The Walls was de laatste band die ik live zag. Prima show.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Motion City Soundtrack: ze zijn goed in wat ze doen
|
the streets, wel vet.
|
woody&paul, akoestisch in de cdtheek, goed geluid heh en lekker setje.
|
the spades, geen zak aan.
|
gorefest afgelope vrijdag. heel erg bruut.
|
uhm, dat was op pukkelpop. dus belle and sebastian.
wat ik vond? een drankmuntje op de grond. |
Citaat:
|
Citaat:
|
tropical danny & guillermo in 013 : ownage
|
Citaat:
|
The Feeling: was best leuk eigenlijk. (y)
|
Citaat:
|
Liars op bazar curieux,
(L). |
ozark henry, erg mooi en mooie nieuwe nummers (y)
edit: shit nee, dat was tokyo ska paradise orchestra, een feestje waar ik eigenlijk te moe voor was. |
Citaat:
zonet Boolean (EHV) Uit Eindhoven hebben we deze eigenwijze indie rock band. Het doet soms denken aan Madrugada, maar dan met meer hardere uitvallen. gezien in het TAC, SLECHT SLECHTER SLECHTST |
zZz en dat was geweldig (y) .
het publiek was kut , behalve elle bandita die dronken rond marcheerde. en het was lekker vunzig. |
said and done; beter dan verwacht. Erg cool zelfs.
|
Laatst live gezien: Evanesce :)
Best Flex eigelijk (y) :D |
Bad candy - was heel leuk, de engelse heeft nog ff met mij gepraat
djumbo - vond het nix aan, ze vroegen of ik mee wou zingen op het podium maar mooi niet.. ik ga dat niet zingen, vond ut zo kinderachtige muziek En fakes van sterren (dus een soort van na apers :P) - vond het wel geinig, en kthree heeft uiteindelijk gewonnen, eigenlijk vond ik dat basshuntertj moes winnen. |
mag ik vragen wat je leeftijd is?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
14 .. hoesow???
|
dat verklaart dan een hoop (Y)
|
Citaat:
geloof je me nie of zo? ik zing hoor , en ga vrijdag 29 september mee doen aan een talentenjacht in nieuw weerdinge de badde. zoek maar eens op google.nl idols in nieuw weerdinge, en dan vind je de nieuwsartikel ervan. heus niet denken dat ik zon dom kindje ben die allemaal leuke leugens verteld om stoer te doen :( |
Geniaal topic! Nu Al!
|
Win.
Al is het waarschijnlijk een slechte UC. |
Saskiah^^ <3
Mijn schuld. :o (y) |
Visceral bleeding, Severe torture, Skinless en Morbid angel.
20-08-2006 in 013 |
Infadels.
Ik vond het niet leuk. |
grote act: Pearl Jam, beste liveband op dit moment.
in de kroeg: Operation Sand, terechte winnaar Lucas Dec Bokaal; wat ik ervan vond? Check: http://3voor12lokaal.vpro.nl/magazin...96&news=393919 voor een recensie die ik mede geschreven heb |
Citaat:
|
Cursive (y) (y) (y)
|
Okay, na die piek valt het topic me nu toch weer enorm tegen.
|
gisteren opening van trix in antwerpen. i love sarah, helder, sukilove.
i love sarah: eerste keer dat ik ze zag dus, want op dour gemist dit jaar. heel erg gaaf. deed me op sommige denken aan hella, dan weer aan liars. lekkere hakkende drummer, en erg gecharmeerd van de praatjes tussendoor. op de plee na afloop de gitarist om de welbekende cd in koffiefilter gevraagd en die vervolgens ook gekregen. hoogtepunt van de a vond. helder: wel ok. toegegeven: het is razend knap om tegelijkertijd een banjo, accordeon en drums te bespelen in je eentje. maar het nadeel van eenmansbands is dat het zo snel gaat vervelen om naar te kijken, vooral ook omdat hij behoorlijk verlegen over kwam. goede stem, dat wel. niet onaardig. sukilove: viel me behoorlijk tegen. ik moet zeggen dat ik de laatste cd's niet goed ken, maar het kwam op mij gewoon totaal niet over. ik zie pascal de weze liever solo dan met een band, en ben dan ook vooral liefhebber van de eerste EP en het debuutalbum, waar ze jammergenoeg alleen 'as long as i survive tonight' van speelden. voortijdig het concert verlaten om buiten een sigaret te gaan roken. gave tent, trouwens ! | |
laatste concert was alweer op lowlands, na muse & pendulum de perfecte afsluiter: Kees van Hondt &co
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:07. |