![]() |
pacifist in oorlogstijd
pacifist in oorlogstijd
niet links niet rechts maar tussenin sinds kort de wapens kwijt of ik verlies of ik win als pacifist in oorlogstijd niet hier niet daar maar middendoor een doel waar ik voor pleit niet tegen,nee,en ook niet voor als pacifist in oorlogstijd niet nu niet dan maar keer op keer ben ik van schuld bevrijdt ik ben niet minder of niet meer dan een pacifist in oorlogstijd |
Het is jammer dat de inhoud erg cliché overkomt, ook is het niet echt spannend om je pacifist in oorlogstijd drie keer te zien terugkeren.
Oh ja, ik neem aan dat je weet hoe je je werkwoorden moet vervoegen? :) . |
Ik vind dit eigenlijk niet zo slecht. Gezien je leeftijd en gezien het andere gedicht dat je al gepost hebt. Ik mis wel het gebruik van komma's, punten, hoofdletters. Best op letten de volgende keer, dat maakt het als lezer gemakkelijker om te lezen. De rijm zit wel snor, probeer de volgende keer een origineler onderwerp te kiezen, of, als je zo'n onderwerp neemt het origineler uit te werken. Al bij al niet slecht, er is vooruitgang. (y)
|
ik vind het best een goed gedicht. Ik vind de herhaling van pacifist in oorlogstijd niet storend over komen, maar inderdaad het is niet spannend.
|
ik vind het een erg goed gedicht, iniedergeval wel qua vlotheid. Je verwoord hier een gevoel en een positie erg duidelijk. Ik weet niet of ik het met jouw definitie van pacifist eens ben, maar de herhaling van het zinnetje irriteerd me niet. "niet tegen,nee,en ook niet voor" hier had van mij wel een spatie tussen de eerste komma en nee mogen zitten. (y) Good job.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:39. |