![]() |
themafeestje
daar gaan we weer... iemand heeft weer is een themafeestje en ik ben het! mijn thema is latin.. dus als in jennifer lopez en ricky martin
iemand enige ideeen wat ik aan moet doen? ik wil er niet veel geld aanuitgeven, en ik wil ook geen mooie kleren mee want het wordt zo'n feest dat alles stuk gaat. dus, help mij uit de brand, wat moet ik aan? |
Weinig. En iets met geel ofzo.
|
Een mooie rode bloem in je haar. Ofzo
|
jurk
hakken ogestoken haar met bloem |
grote ringen in mn oren...
verder nog suggesties? |
foto, foto, foto!
|
waarvan? :confused:
|
van jezelf als je klaar bent met aankleden (of uitkleden natuurlijk ;) )
Ik zou gaan voor een lange zwierige rok/jurk, losse haren en wat vrolijke kleurtjes ofzo |
degene met de gouden tip krijgt een foto te zien ;)
|
*o*
|
Zwierige rok/jurk, felle kleuren, rood of oranje ofzo, en een of andere bloem in je haar, hoge hakken enzo. Al het bovengenoemde dus. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee dat mag dan niet..
maargoed ik wacht nog steeds op de gouden tip! ik wilde eigenlijk gewoon een beetje een j.lo outfit, maar dan eentje waarin ik nog wel wat kleding aanheb.. ik vind het namelijk niet zo fijn om half naakt rond te gaan lopen daar.. het moet er ook nog leuk uitzien he ;) |
Jij bent toch in amerika, of ben je al terug?
|
Zo'n grote moedervlek op je lip schminken.
|
Zo'n simpel jurkje van satijn, of iig een zachte stof, tot aan je knieen. Met hoge hakken en een grote roos in je haar.
Als je dat allemaal in het rood doet (dus rood jurkje, rode roos en rode hakken) ben je een echte latina. :cool: En verder lange zigeunerachtige oorbellen. |
Ga niet. Ofzo
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20. |