![]() |
kleine bultjes op voorhoofd
ik heb de laatste tijd last van kleine bltjes op mijn voorhoofd. Nooit echt last gehad van puistjes.
Dit is met name in de zomer (warm weer). Ik reinig mijn gezicht elke avond met tonic. Maar echt weg gaan ze niet! Heeft iemand hier ervaring mee en weet iemand hier iets op. |
Heb dit ook nog gehad,
de dokter dacht dat het wratjes waren en heeft ze allemaal weggebrand toen geloof ik.. (was een jaar of 10 - 12) Denk dat je er best mee naar een dermatoloog gaat, heb ik erna ook gedaan en die heeft me beter geholpen :) (ontstoken kliertjes ofzo, soort eczeem, het kan zoveel zijn?) |
Ik had dat laatst ook. En ze jeukten gigantisch! Bij jou ook? Ik wou er zelf mee naar de dokter gaan, maar ik was nogal druk en toen werd het gelukkig heel langzaam minder doordat ik er giga vette, witte babyzalf ook smeerde!
|
nee bij mij jeuken ze niet.
HEt lijken eerder vetbutljes ofzo. Vooral omdat het ook vaak begint als het warm weer wordt. |
een soort zonneallergie? ; ga eens naar de dokter; misschien dat die er wat voor heeft ..
|
Das nie best ? ;o :rolleyes:
|
Ik heb ook zoiets, maar alleen als het warm is of sinds ik weer een soort van pony heb. Komt gewoon door de warmte dus, denk ik! Ik houd het gewoon verder goed schoon en zit er niet teveel aan, dat het iig niet rood oid wordt...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:49. |