![]() |
Dennis
Zo ik zag gisteren iets op TMF over Dennis! Echt n coole chick met nog n super kik nummer ook! :D
Die moeten jullie echt ff checken! |
ik zal het meteen gaan checken!
|
dennis
apart |
Dat maak ik zelf wel uit vadermans.
|
Ze heeft een beugel.
|
Citaat:
|
er was hier laatst al een topic over?!
|
|
|
Ze lijkt op een vent en heeft een beugel.
Verder is het liedje wel te doen TÓT ze No can't do zingt, dan is het pauper. |
hey! ik had ook een topic over dennis geplaatst maar die is weg, boeiuh, kom ik hier toch gewoon checken. ze is echt wel lekker en ook goed nummer hopen dat ze bij tmfawarsd komt, stemmen iedereen!!!
|
Ik vind die beugel juist helemaal niet zo slecht :D
nee maar ik vind dr clip in ieder geval ook best ok (y) Ik wil dr best op de TMF-awards zien :D |
Ze ziet er wel tof uit met die beugel enzo maar ze moet net even iets betere muziek gaan maken. Wel leuk vernieuwend :) (en dan bedoel ik dus niet de muziek he)
|
flop
met zo'n slecht nummer moet je toch minstens 10x knapper zijn om het te maken, beugel of niet |
wat een lelijke kkhoer, ze heeft een vet lang hoofd.
|
Citaat:
|
Ze komt me heel erg bekend voor. Is ze niet gewoon een of andere actrice die een kassamiep met beugel imago aan het faken is?
Maar eh, het liedjes is op zich wel leuk, maar dat gaat denk ik wel veranderen naarmate het 40 keer per dag op CAZ! word gedraait. |
ik heb bij haar op school gezeten. hurray.
|
oh die, met die clip in de supermarkt?
|
nee sorry
|
Ik vind zowel de clip als het nummer zelf als die Dennis zelf VERSCHRIKKELIJK (n) .
|
|
en ehm: dennis is toch een jongensnaam :eek: :eek: :confused: :confused: :rolleyes: :rolleyes: :s :s
|
Wat een zuignummer.
|
Citaat:
|
zoals muzieksnobs zouden zeggen : dit is geenzins van artistieke waarde.
|
ja best vreselijk
|
Ik vind Dennis echt geweldig! Ik heb net ff op d'r gestemd voor de TMF-awards!
|
hehe cool :D Ik heb verleden week al een paar keer gestemd, ik wil dr echt op de TMF-awards zien :D
|
kutzooi
|
Die was toch ook bij het concert van Guust Meeuwis.
|
kut
|
:kots:
|
Citaat:
Ik krijg hier een beetje het Absolutely Fabulous gevoel bij :( |
Zonder geluid is dit al echt heel naar.
|
wie?
|
Bier, bier bier, bier, bier, bier, Dennisbier
Bier, bier bier, bier, bier, bier, Dennisbier Bier, bier bier, bier, bier, bier, Dennisbier 1 Dennisbier, 2 Dennisbier, 1,2,3,4 Dennisbier 1 Dennisbier, 2 Dennisbier, 1,2,3,4 Dennisbier La la la la la la Als je kampioen wil worden, Dennisbier Kan dat maar op 1 manier, Dennisbier Dan moet je met de mannen af en toe een keer ontspannen En dat kan, en dat kan, en dat kan, en dat kan Met Dennisbier 1 Dennisbier, 2 Dennisbier, 1,2,3,4 Dennisbier 1 Dennisbier, 2 Dennisbier, 1,2,3,4 Dennisbier La la la la la la Als je Dennisbier gaat drinken, Dennisbier Wordt je onoverwinnelijk, Dennisbier En als je graag wilt winnen moet je aan de bar beginnen En dat kan, en dat kan, en dat kan, en dat kan Met Dennisbier 1 Dennisbier, 2 Dennisbier, 1,2,3,4 Dennisbier 1 Dennisbier, 2 Dennisbier, 1,2,3,4 Dennisbier La la la la la la Rondjes die loop je niet Rondjes die geef je Drink Dennisbier Dan leef je 1 Dennisbier, 2 Dennisbier, 1,2,3,4 Dennisbier 1 Dennisbier, 2 Dennisbier, 1,2,3,4 Dennisbier La la la la la la la la la la la la |
Sodeju.
Ruimen die hap. |
hahahhahaaa nou als je haar niet lekker vind dan hebbie gewoon geen smaak ja! ;)
|
Citaat:
|
tja ik vind het verder helemaal niet erg om naar de clip te kijken! Ik zie het zelfs graag voorbij komen :D
|
can't fool me dennis
|
Citaat:
|
Is zij ook niet dat meisje uit die reclame van Yakult ofzo waar je zo'n meisje via de regenpijp haar eigen huis binnen ziet klimmen en dan gooit een jongen haar tasje achter haar aan naar binnen en blabla?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor de zoveelste keer: Dennis is helemaal niet lelijk :P
|
Citaat:
|
Citaat: