![]() |
Damien Rice nieuw album
Jawel, na jaren van wachten is dan eindelijk de opvolger van O aangekondigd. Hij gaat '9' heten.
News - New Album Confirmed - 15/09/2006 EskimoFriends can now confirm that Damien's second album will be called "9" and will be released this year. The release date of November 6th is not yet confirmed and will differ amongst different countries. Tracklist: 1. 9 Crimes 2. The Animals Were Gone 3. Elephant 4. Rootless Tree 5. Dogs 6. Coconut Skins 7. Me, My Yoke And I 8. Grey Room 9. Accidental Babies 10. Sleep Don't Weep De nieuwe single kan je hier online horen. Klinkt alvast goed. |
hoera!
|
Die gaat zeker op mijn verlanglijstje.
O was al een kippenvel album en dit nieuwe nummer belooft ook veel goeds. Ik kan niet wachten. (y) |
Citaat:
|
ahhh eindelijk, geweldig (y)
|
oh man, ik heb hier zo lang opgewacht.
super! |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Fijn! ben benieuwd
|
Yes (y)
|
Citaat:
|
Best wel toeval trouwens dat ik er vandaag aan moest denken bij het luisteren van Blackfield :P
|
http://www.youtube.com/watch?v=aEV5W...elated&search=
Dit blijft geniaal. Lozer gaan dan loos zijn kan :P Fucking distortion op z'n acoustic :P |
woman like a man is live zo fucking gaaf.
als ie weer naar nederland komt ga ik er zeker weer heen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vet!
|
Citaat:
|
tof nummer. ik heb zn vorige album niet en ken er maar een paar nummers van, misschien toch eens verandering in gaan brengen.
|
goed nieuws, mooie single (y)
|
Jeeej! Klinkt goed! (y) Ben benieuwd :)
|
Mooi nummer zeg! (y) Heel erg benieuwd naar het hele album! En of hij nog naar Nederland gaat komen natuurlijk!
|
wow cool! hier zat ik al een tijdje op te wachten
|
geen haters(Y)
|
hoorde laatst weer wat van hem op 3fm. Ben erg benieuwd naar het nieuwe werk!
|
Klonk bijzonder mooi, smaakt naar meer. :) (Y)
|
|
Je kan het hele album nu streamen bij AOL:
http://music.aol.com/artist/damien-r...album/9/930482 Als de player een foutmelding geeft, zet dan de tijd van je Windows naar de USA tijdzone. Dan werkt hij wel. |
yes, heb me hier allang op verheugd. 9 crimes is al zoooo mooi :)
|
kan niet wachten :)
|
er staan weer wat pareltjes op:)
|
Damien Rice is geweldig(Y)
9 crimes klinkt goed |
Eerste luisterbeurt achter de rug, klonk aardig. Het bijzondere is er alleen wel een beetje af, ben ik bang. Maar ik zal hem nog wel vaker luisteren.
|
http://rapidshare.com/files/477804/D...2006_.zip.html
denk dat dit een rip van de stream is, maar de kwaliteit is perfect. |
mijn dank is groot.
|
ik vind hem fijn (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoeveel emotie legt hij in het tweede stuk van I remember, dat is zo ziek mooi.
|
Wow!!!! Heb nog maar paar liedjes gehoord, maar wonderschoon (y)
|
Citaat:
|
de meeste nummers zijn al een tijdje terug geschreven las ik in een interview en verhip, hij speelt er hier ook al een paar van:
www.fabchannel.com |
Citaat:
Citaat:
|
hoe kut is Damien Rice, gewoon om even wat tegengas te bieden,
|
:D
Ik mag er graag naar luisteren, ken dr eigenlijk nog te weinig van dus misschien dat ik z'n (nieuwe) cd maar koop (y) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:28. |