![]() |
Strak, normaal of wijd
Wat vind jullie (meisjes) beter staan bij jongens in het algemeen (op dit moment).
Strak = te gayish? Normaal = saai Wijd = te slordig Strak http://img133.imageshack.us/img133/4737/strakvh7.th.jpg Wijd http://img103.imageshack.us/img103/3257/wijdne6.th.jpg Normaal http://imgs.yoox.com/42/42021959_2.jpg |
Ik zie er maar één die er enigzins straight uit ziet. :confused:
|
Die jappen zijn 100% zeker homeaux.
|
normaal plz
dat er jongens zijn die serieus in van die strakke broeken lopen is me echt een raadsel. niet iedereen hoeft te zien dat je maar 50 kilo weegt. |
Die sjaal kan echt niet.
|
als ik uit deze foto's moet kiezen: WIJD
|
Óf wijd, óf normaal.
|
Iedergeval niet wijd. :nono:
|
kkstrak of nie dan
|
Gewoon normaal, das t leukst.
Jongens in meisjes broeken vind ik echt te hilarisch. |
Ik vind de 3 voorbeelden alle3 leuk. Maar sommige mannen moeten zich niet in strakke broeken vertonen of weten zich überhaupt niet te kleden. Als er een beetje moeite wordt gedaan, dan mag alle3, als moeder nog de inkopen doet op kleding-gebied (en dat zijn er zat als ik het soms hoor), dan hou het maar op normaal, want dat wordt anders toch niets.
|
Meestal gewoon 'normaal'. Bij een enkele jongen staat strak leuk, maar vaak moet ik dan denken aan van die suffe figuren met te strakke en kleine broeken, bah. :( Wijd moet je echt staan en goed combineren, want anders is het stom.
|
Strakke broeken als in emo-achtig vind ik wel leuk, wijd ook. Normaal vind ik eigenlijk het lelijkst.
|
strak
|
Kan me niet zoveel schelen, t moet m gewoon staan. maar heel tentwijd of heel bilnaadstrak vind ik lelijk.
|
Doe maar normaal of wijd, zo'n strakke broek is echt te emo
|
Citaat:
Maar soms kan zoiets gay/strak ook wel leuk staan. Ook al is het TE emo :o |
liefst tussen normaal en wijd in maar verder zijn wat mij betreft normaal en wijd allebei wel ok.
|
Normaal graag.
|
Strak, wijd, kan allemaal gaaf of niet zijn he.
|
Citaat:
en de foto's die je hebt uitgekozen zijn ook niet bepaald je van het. |
Nee, die foto van Haligh in de broek van zijn vriendin was veel representatiever geweest!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee, want ik zit in mijn pyama.
|
Dan hang ik.
|
Citaat:
|
niks mis met pyjamas !
|
strak, ik wil meteen zien wat ik in huis haal.
|
Overhemden laat ik cut-to-the-bone maken, en pullovers wil ik ook het liefst zo strak mogelijk (dat laaste is vrij moeilijk met een breed bovenlichaam en een smalle taille).
Jeans draag ik gewoon aansluitend, maar zeker niet überstrak :nono: . De pijpjes laat ik vanaf de knie smaller maken naar een voetwijdte van ongeveer 20cm. |
Ik krijg dubieuze associaties bij deze topictitel.
|
Citaat:
oh ja het hangt er vanaf wie het draagt, of ik het leuk vind of niet |
Citaat:
Dat is altijd zo inderdaad. |
Citaat:
|
normaal
http://blogosfere1.blogs.com/photos/...ed/ocbrody.jpg wijd http://photos.friendster.com/photos/...888948803m.jpg en strak kon ik niet vinden |
Citaat:
|
Citaat:
|
normaal plz. ik heb het echt gehad met die gaye emokereltjes met anorexiabeentjes en een strakke zwarte broek en dan daaronder ineens schoenen maat 48. kom ooop. of van die te dikke meisjes met dikke kuiten in een te strakke zwarte broek met een of ander hip-verantwoord slobberding erboven waar je hun tien kilo teveel doorheen ziet.
|
maakt niet uit , HIJ GAAT TOCH WEL UIT
:p :p :p ;) |
omg otis! weer cu2 vragenlijstjes gelezen ;)
|
wijd maar niet te
|
En ik heb trouwens hele dikke benen die mij heel onzeker maken waardoor ik geen normale broeken kan dragen, dit beperkt mij erg in mijn dagelijks leven. Met name de opmerking van Kurogane "Wijd = te slordig" doet mij veel pijn, denken jullie niet dat het nogal kwetsend is om iemand met een wijde broek gelijk te associëren met een sloddervos?
:( :( :( :( :( :( :( :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dat het helemaal ligt aan de jongen die hem draagt
mijn psychologie leraar met z'n strakke broek is (y) maar ik bij de meeste 'mannen' vind ik het geen gezicht. Ik denk dat ik voor normaal ga, dat staat toch bij de meeste mannen het minst erg :o wijd is soms leuk, ligt eraan wat voor broek het is en van het figuur van diegene, een hele wijde broek bij een hele dunne jongen is ook weer niks... |
wijd of normaal maar deze foto's zijn niet echt superr vind ik :)
|
Normaal of baggy
wanna see some ass maar ja dat ligt aan wat er in de broek zit he |
Citaat:
|
Ik heb hele dikke benen en ik moet voor m'n werk altijd een zwarte broek aan, wat erin resulteert dat ik er op werkdagen nòg meer uitzie als een emo. :(
Maar verder draag ik graag baggy spijkerbroeken. Het is een hele speurtocht, maar als ik er een heb draag ik hem totdat 'ie uitelkaar pleurt (altijd binnen een jaar (n)) Jongens moeten sowieso baggy broeken dragen. Of je nou te dikke of te dunne benen hebt, met een baggy broek ziet het er nog normaal uit. Met een te strakke broek valt alles zo op. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:56. |