![]() |
Wat is mijn voorkeur? hetero/bi/lesbisch
hey allemaal
Ik weet echt niet meer wat mijn voorkeur is.... of ik nu hetero/bi/lesbisch ben weet ik niet precies.. ik heb nu een vriendje en vind hem heel lief, en wil graag met hem trouwen en zo , maar ik wil never sex.. das vies en zo (ben verkracht dusj), maar sex met een vrouw wil ik (later) wel.. en zo ver ik weet ben ik erger verliefd geweest op meisjes dan op jongens.. en nu ik een vriendje heb denk ik wel eens, wat zou ik graag met een meisje willen hebben, meisjes zijn hetzelfde, je kan er veel meer mee praten, ze hebben hetzelfde lichaam, ze weten veel meer over vrouwen dingen, ook merk ik als een meisje me aan raakt het eigenlijk wel een beetje prettig vind, maar bij een jongen vind ik het echt zo van blijf van me af! Ook droom ik altijd over meisjes, en over jongens nooit.. dan fantaseer ik vaak om met ze te zoenen en zow. En er is een meisje die ik ken waar ik super graag verkering wil, en alles wat ze zegt maakt mij zo vrolijk. Ook kijk ik welles naar the L-world, dat vind ik echt leuk om naar te kijken.. :bloos: En soms denk ik welles man , waren er nou alleen maar vrouwen, want ik wil veeel liever met een meisje :bloos: maar toch vind ik het wel schattig om met een jongen te zoenen om hem een plezier te doen, maar ben er liever vrienden mee en gewoon skaten en zo :) maarja wat denken jullie over mijn voorkeur? ik weet het echt niet, weten jullie het misschien?? |
Ik denk dat je toch maar beter niet met hem trouwt... :)
|
hAHAHAHAHAHAHAHA
|
Citaat:
maar wat denk je wat mijn voorkeur is dan :p |
lesbisch denk
|
uit bisexueel
Citaat:
+hoe moeten wij dat nou weer weten |
oke :(
ben er eigenlijk niet zo toppie blij mee :( want meisjes vin je niet zo gauw meer meningen zijn altijd welcome :D |
Citaat:
ik denk dat ik bi ben, maar ik weet het niet zeker en wil het graag zeker weten snap je gewoon wat jullie denken wil ik weten, hoef je niet echt zeker te weten , dat weet natuurlijk niemand 100 % zeker.. |
Je bent in ieder geval niet hetero, zoveel is duidelijk.
Of je afkeer van sex met een jongen voortkomt uit een traumatische ervaring of uit het feit dat je lesbisch bent, kan ik niet voor je bepalen. Maar als ik er geld om zou moeten verwedden, zou ik inzetten op: lesbisch :o. |
Op de een of andere manier neem ik het weinig serieus, geeeen idee hoe dat komt
|
Citaat:
O en voor de ts: Je skate, dus je bent een kindje, dus je twijfelt over je seksualiteit, dus moet je gewoon wachten. |
Citaat:
anders schrijf ik het ook niet :( |
Citaat:
|
Ik denk dat er 2 mogelijkheden zijn:
-Je bent bi. -Je hebt een nare ervaring met jongens waardoor je een afkeer hebt van jongens en daarom meisjes idealiseert. Lesbisch kwam niet meteen in me op naar je verhaal. Maar ik lees alleen je verhaal. Je weet zelf wat je voelt en denkt! |
:) potje dat je bent.
ik zoen ook altijd omdat ik dat 'wel schattig' vind ja. |
Citaat:
Daarnaast kom je op mij persoonlijk niet erg heteroseksueel over, al denk ik dat eerdere gebeurtenissen er mogelijk voor hebben gezorgd dat je een afkeer hebt gekregen tegen jongens waardoor je mogelijk (zoals al eerder gezegd) meisjes idealiseert. Wij kunnen je niet vertellen wie/wat je bent, of wie/wat je zijn moet. Waarschijnlijk zal de tijd het op den duur leren. Succes. :) |
Kwam niet verder dan 5 regels.
|
[Quote] En soms denk ik welles man , waren er nou alleen maar vrouwen, [/Qoute]
Lachkick. Ik denk dat de mensheid dan een voortplantingsprobleem zou kennen? |
1) heb je al therapie? zonee, get some
2) als je therapie hebt, wat zegt je therapeut dan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
P.S. Je klinkt behoorlijk lesbisch. :) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je hebt geen zelfvertrouwen, geen eigenwaarde, waarschijnlijk vanwege die verkrachting. Die verkrachting was NIET jouw schuld en laat je niets aanpraten door een ander! Ik denk serieus dat je hulp moet gaan zoeken én nodig moet praten met je vriend. Dit is NIET EERLIJK tegenover jullie beiden! |
Welkom bij de potjesclub. :) (y)
|
Citaat:
Komt voort uit het gedrag van apen, waarin het vrouwtje dat seksueel contact heeft met het oppervrouwtje meer invloed heeft. |
ofwel weet je zeker dat je hetero bent, ofwel dat je lesbisch bent, in alle andere gevallen ben je bi.
Je bent dus bi. |
Citaat:
|
Hoe oud ben je?
|
Citaat:
|
biseksueel lijkt mij
|
Citaat:
|
Ik heb ook wel eens The L-world gezien, neuken? :confused: :confused: :confused:
|
Citaat:
Verder moet je je niet al te druk maken in welk hokje je past, je bent pas 14. Tijd zat om te bedenken wat je echt voelt en sowieso, de pubertijd kan ook op dit gebied verwarrend zijn. Maar zorg echt dat je met iemand die je kan helpen over die nare ervaring praat. Ik denk dat je sowieso pas verder komt met deze vraag als je dat gedaan hebt, want ik heb het idee dat je nare ervaring een soort blokkade heeft opgericht. |
Zoals ik je hier bezig hoor: laat dat vriendje maar voor wat hij is, ravot ermee zoveel als je wil, maar lijkt er me tussen jou en jongens niet te zullen gaan gebeuren. Lesbisch dus, jaja (c:
|
|
waar is die poll?
ik stem lesbisch |
Ik stem puber
|
Citaat:
Maar dat iedere vrouw zich op wat voor manier dan ook wel eens aangetrokken zou voelen tot een anderen vrouw, betwijfel ik ook. |
Ik zou zeggen, probeer eens wat met meiden en als je dan nog niet van gedachten bent veranderd dan weet je het iig voor jezelf.
Wij kunnen onmogelijk weten wat jouw geaardheid is, dat zal je zelf moeten uitvinden. En therapie lijkt me niet gek aangezien je je misbruikverleden nog niet verwerkt hebt, op die manier kan je nooit een eerlijke keuze maken. |
Citaat:
|
Je wilt met hem trouwen omdat je nooit zeker kan weten of je wel een ander vindt, wat is dat nou voor reden?! Trouwen doe je over het algemeen omdat je van iemand houdt en er bewust voor kiest om de rest van je leven met die persoon te delen. Dit is bij jou niet echt het geval geloof ik. Je bent nog jong en hebt nog tijd zat om iemand anders te vinden. Daarnaast denk ik niet dat hij met jou wil trouwen als je nooit seks met hem wilt ;)
Ik denk dat je het het beste uit kunt maken met je vriend, dan kun je tenminste eens op het gemakje uitzoeken wat je nou eigenlijk wilt. Probeer anders ook eens wat met een meisje, zodat je weet hoe dat voelt. Misschien krijg je dan meer duidelijkheid. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:50. |