![]() |
dikke tong
Hallo!!
Een tijdje geleden vertelde een vriendin van me dat als je ziek wordt, je tong gaat zwellen. Ik betwijfelde dit maar mijn tongpiercing gaat nu wel heel strak zitten (ik ben nu dus ook ziek). Is dit toeval of klopt het idd dat je tong opzwelt als je ziek bent of wordt? Liefs, Shortiej |
Ik heb er zelf nooit last van, eigenlijk.
Maar als je last hebt van die tongpiercing kan je hem toch ook uit doen, of niet? |
Citaat:
@ TS: Ik heb inmiddels bijna 2 jaar een tongpiercing en heb nooit gemerkt dat 'ie strakker ging zitten als ik ziek was. Ik weet ook niet of het waar is dat je tong dikker wordt tijdens ziekte. Maar wat je zou kunnen doen, is even een langer staafje (laten) halen bij de piercer en die er tijdelijk in doen, heb je nergens meer last van. |
Een tongpiercing groeit toch echt heel snel dicht als je die uithaalt? Ik zou het zonde vinden om die uit te doen dan, alleen omdat je nu ziek bent. Heb je geen langer staafje?
|
Ik heb zelf ook een tonGpiercing en heb zelf nergens last van ofzo als ik ziek ben duis ik vind het een beetjhe vaaG.
[ff niet Om lullig over te komen of wat] Maar kan het niet zijn dat5 je gewoon heel veel aan dit gedacht heb van dat die vriendin dat zei en dat je daarom je dit verbeeld? Dit komt namelijk heel vaak voor. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:27. |