![]() |
Hoelang denk jij nog hier op het forum te zitten?
Heb je een moment in gedachten? Kap je gewoon als je er geen zin in hebt? Kom je steeds minder en verwatert het op een gegeven moment? Of zit je door je verslaving er voor altijd aan vastgeketend? ;)
TS begint: Ik probeer ( ;) ) te stoppen als ik geen student meer ben en een baan heb. Waarschijnlijk is dat over een paar maanden. Maja, het is maar de vraag of het lukt he. :p En wat denken jullie? |
Het verwatert vast ofzo.
|
ik ga voor verwatering.. wat vanzelf een beetje gebeurd als je een baan hebt denk ik..
(hoop per 4 december ook te 'verhuizen' en dan ben ik alleen in t weekend in bezit van internet) of ja bij een vaste baan.. maar worden wel afkick verschijnselen ;) |
Zodra m`n leven aankomt :cool: ik heb er een besteld in de Neckermann! (y)
|
Ik zit pas net op scholieren dus ik weet niet echt hoe lang ik hier nog zal wezen. Ligt er een beetje aan hoe lang het leuk blijf en hoe druk ik het heb. Ik denk dat het ongeveer maximaal een jaar zal duren dat ik hier op zal zitten.
Hoe oud is dit forum eigenlijk? |
Citaat:
Ik denk dat het vanzelf wel verwatert. :) |
Citaat:
|
Citaat:
-_-' |
Citaat:
|
ik ben hier nog niet zo lang dus heb geen idee, eerst maar eens meer gaan posten en daarna zal het wel weer minder worden. Had ik bij een ander forum ook (kindertent :cool: ) Maar dat was gewoon omdat het anders werd en werd ook te oud :p het punt dat ik daar langer bleef was omdat ik mod was... njaa ik merk het hier vanzelf wel denk ik
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik houd het maar gewoon bij kofschip :o |
Of fuckschaap. :p
|
Pas op dat de humor het topic niet laat exploderen hè. :p
|
Citaat:
Waarschijnlijk als ik ga afstuderen of als ik geen computer heb. Jullie zitten nog een tijdje aan mij vast, dus. :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: Ik ben nu al niet superactief meer er zijn jaren geweest dat ik hier veel meer kwam, dusja het is al aan het verwateren denk ik. Komt omdat ik eigenlijk genoeg andere dingen te doen heb :o |
Weet ik niet. Kom hier sowieso al niet zo vaak meer als vroeger, denk dat ik gewoon ga voor 't "It's better to fade away" ga gaan. ;)
|
Ik ben hier totdat het gele forum het grijze forum wordt, of misschien zelfs langer.
|
zolang nare man hier nog hangt zie ik ook nog geen morele bezwaren ;)
|
Daar houd ik me helemaal niet mee bezig. Ik zie wel. :)
|
Zogauw het hier niet meer interessant is. Ik moet zeggen dat ik de enrgie en humor mis die er vroeger wel op De Kantine leek te zijn. Ik zie Hasseltboy, Kwibus en Sylph bijv. veel te weinig, en waar is The Red Arrow?
Ook N&A is niet meer wat het geweest is. Het is veel veranderd, veel ver-rechtst en veel vaste klanten zijn er nog maar amper of helemaal niet meer. Nare Man kon vak grappig relativeren, en Firdaus en Melpomene was ik het wel nooit mee eens, maar gooiden toch vaak wel pit in de discussies. Dus... ik zie het wel. Sommige deelfora die ik vroeger bezocht vind ik nu ook niet meer interessant (L&R, Psych) dus.. |
1 jaar 6 maanden en 4 dagen
|
Ik kom hier nu al steeds minder. IK verwacht dat ik er nog best een tijdje zit, maar steeds minder actief.
Ik ga ook steeds meer op fok kijken, daar is de gemiddelde leeftijd een stuk ouder. Op dit forum heb ik het meeste al wel weer gezien. |
Citaat:
Overigens is het inderdaad echt 'rondhangen'. Ik post niet superactief, daar heb ik geen tijd voor en belangrijker, geen inspiratie voor. |
Ik kap er om de zoveel tijd een paar maanden mee, geloof ik. Op een gegeven moment zal ik wel vergeten om vervolgens weer te gaan posten, en dan houdt het vast wel op.
|
zolang als ik vind dat ik hier wel wat kan gaan posten.. ik ben al een keer een paar maanden inactief geweest..
|
ik zou het niet weten... :confused:
Als ik t zat ben, denk ik. Dat moment komt wel dichterbij, vroeger reageerde ik op ALLES en nu nog maar heel sporadisch. Of nou ja, minder vaak. |
Ik denk dat als ik co-schappen ga lopen ik het waarscheinlijk te druk ga krijgen om nog beheerder te spelen, dus waarscheinlijk stop ik daar dan mee. Met het hele forum zie ik dan wel weer, denk dat dat vanzelf verwatert. Ook afhankelijk van hoeveel mensen die ik ken er nog zitten. Stoppen zo lang ik hier nog een functie heb lijkt me onwaarscheinlijk.
|
Ik denk dat wanneer ik ga werken t wel ophoudt.
|
Ik heb periodes. Soms kom ik hier een tijdje bijna niet en soms weer wel veel. Als ik een gezin krijg ofzo, zal 't wel over gaan. :p
|
3 minuten.
|
Het zal wel verwateren
|
Ik was lichtelijk verslaafd. Dat is verwaterd tot ik 2 jaar oid volledig ben weggebleven.
Dat ik nu enigszins terug ben komt alleen maar door het tattoo- en piercing topic op Lifestyle. Als ik 'klaar' ben met m'n piercings ben ik waarschijnlijk ook weer klaar met dit forum. |
Citaat:
En hoelang, tsja, de tijd zal het leren. |
Ik zie wel, zo gauw de mensen met wie het hier altijd leuk is ook niet meer komen of het gewoon niet meer leuk is. Als ik het forum ontgroei. ;) Dan verwatert het vanzelf.
Ofzo. |
Ach, het zal nog wel een tijdje tijdverdrijf voor me blijven.
En ik moet natuurlijk flink lurken om te kijken wat Kwibus met zijn leven doet |
Citaat:
|
het verwatert wel :) en idd als bepaalde forumers niet meer komen :)
dan kom ik over 50 jaar weer eens een kijkje nemen op de reünie :p |
Mssn als ik later erg druk wordt met werk ofzo. Maar nu vind ik het nog wel leuk hier.
|
Citaat:
|
ik blijf een eternity denk ik zo :cool:
|
Citaat:
heb je daar nog een reden voor als je het zo precies weet ? tot nu want ik moet eten :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zolang bepaalde forummers nog actief zijn.
|
Zolang ik hier nog werk (en totdat het nog gezellig is).
|
Citaat:
Jij bent hier overigens ook niet zoveel meer, ook niet na je 'wederkomst'. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:58. |