dark princess |
22-09-2006 11:20 |
werkplannen gezocht
Ik studeer cmv (culturele en maatschappelijke vorming) op de NHL en voor die studie moeten we werkplannen zoeken, analyseren en natuurlijk ook een werkplan schrijven. Het werkplan moet geschreven worden over een niet-complexe situatie en ik heb (nu) als onderwerp jongeren (16-19 jaar) met alcohol in het verkeer. Voor zowel de bestuurders, maar ook vooral voor de bijrijders.
Ik heb al tijdens op internet gezcoht (oke een uur), maar ik kan geen goed werkplan vinden op internet...ik heb slechts één werkplan gevonden en dat kon ik niet gebruiken. Mijn vraag dan dus: Wie weet waar ik werkplannen kan vinden? Het liefst op internet en voor maandag, want ik heb ze dan nodig en heb alleen internet bij mn ouders en op school (waar het uren duurt voor een site geladen is). Het mag ook van iemand zijn die cmv'er of mwd'er is en een werkplan weet van stage en/of werk en dat mij kan PM'en :o
Ik weet dat ik zelf mijn huiswerk moet doen, maar ik weet het nu even niet meer. (waarom ben ik dan niet eerder begonnen met zoeken? omdat ik ziek was en dus geen internet heb op mijn kamer...)
edit: ik vind dat dit hier hoort en niet bij huiswerk omdat euhm ik het idee heb dat bij huiswerk vooral mensen van de middelbare school komen en daar heb ik op het moment niet zo heel erg veel aan...
|