![]() |
Favoriete Merk
Name it.
Wat is jullie favoriete kleding merk, mijnes is toch wel Paul Frank |
H&M (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
fugazi!
|
ik snap niet dat volwassenen en bijna-volwassenen met een aapje op een kleding willen rondlopen
|
Citaat:
|
Citaat:
http://images.scholieren.com/images/icons/icon2.gif ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
h&m
|
henm
|
Only
Dat merk van Vanilia |
Ik heb geen favoriet kledingmerk. Wel hou ik van spul van Conimex en van Roland/Boss.
|
Citaat:
|
ik heb ook geen favoriet merk maar koop wel veel H&M en ik koop ook weleens wat van vero moda want dat is ook lekker goedkoop
|
overzeas
|
H&m
|
Citaat:
(L) de nieuwste H&M in Groningen maar ik koop ook wel kleding bij andere winkels, voor mij maakt het merk eigenlijk niet uit, als het mij maar staat en als ik het maar leuk vind en dat is toevallig vaak zo bij divided van H&M |
h&m en nudie.
|
het is mij om het even, als ik het maar aan wil trekken. Ik merk wel dat Emerica schoenen bij mij veel langer meegaan dan andere merken.
|
ik shop het vaakst bij The Sting want Only en H&M zijn meestal lelijk en te groot :(
|
ben je 1,30?
|
Citaat:
|
Citaat:
oh dat sloeg nergens op maar ik dacht er ineens aan het is niet mn favoriete merk maar mn kast hangt vooral vol met h&m |
het enige merk dat ik draag is all stars dus die dan maar
|
Citaat:
|
Citaat:
|
h&m
en all mighty vind ik superleuk en soms diesel en volcom en andere surf/skate-merken, maar meestal vind ik die te duur. |
|
Citaat:
|
Citaat:
niet of je dat van andere af wil kraken |
om dat soort dingen hoef je ook helemaal niet te vragen.
ot: ik ben niet echt met merken bezig maar als ik iets wil hebben vind ik het vaak wel bij h&m. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat ligt aan mijn mood.
|
Ja ik koop bijna alles bij h&m. En broeken van de Only zijn relaxt, en Converse Allstars uiteraard <3
|
vila
fornarina ook vaak wel oke skate/surfmerken vind ik vaak ook tof, maar duur. maar merken veranderen ook te vaak van stijl, dus :s |
ESPRIT en MEXX :) uiteraard
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Merk dondert niet zo, maar The Sting kan mij altijd blij maken.
|
H&M voor af en toe een trui, een vest of een blouse. Jasjes etc zijn er altijd wel tof. Broeken levi's en diesel. Shirtjes zijn zowat altijd bandshirts of shirtjes van de skateshop. Voor de rest ook veel spul van skateshops. En heel veel basic troep en rotzooi van overal en nergens.
|
Citaat:
|
D-cent en insight en HnM is altijd leuk doch redelijk onorigineel. Verder zijn nudie jeans wel tof en ook sommige etnies.
|
Citaat:
Hier in Eindhoven hebben wij eigenlijk maar 1 fijne/goede H&M (die vlakbij de Bijenkorf) maar daar hebben ze toch niet alles en ik vind het ook erg onoverzichtelijk ingericht. Alle kleren hangen ook op elkaar en door elkaar heen enzo (n) |
Citaat:
|
insight, nikita en fornarina
|
Citaat:
In feite verschillen die dingen niet van gouden kettingen, maar dan anders. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:29. |