![]() |
MMS-activeren (Telfort)
Hallo iedereen,
ik heb sinds 2 dagen een LG KG800 (Chocolate) met als provider Telfort. Ik wil graag MMS activeren, maar heb geen flauw idee hoe ik dit moet aanpakken. Volgens de Telfort-site moet je een SMS sturen naar 500 met de tekst 'MMS', en dan krijg je volgens de site de instellingen naar je mobiel gestuurd als SMS. Ik heb dit geprobeerd, en ik ontving het volgende: 'Het is voor U helaas niet mogelijk deze instellingen te gebruiken. Wij zullen de instellingen daarom niet versturen.' Is iemand bekend met dit probleem? In de gebruiksaanwijzing van de telefoon staat alleen hoe je een MMS verstuurd, en niet hoe je hem activeert. En nog even een ander vraagje: Weet iemand of het mogelijk is om bij een abonnement bij Telfort je beltegoed op te vragen? Zo ja, hoe? Alvast bedankt! |
Dat houdt in dat je provider de instellingen nog niet heeft geactiveerd voor jouw mobiele telefoon. Bij sommige fabrikanten(oa nokia, samsung, SE) kan je de instellingen ook via hun site naar je toestel laten sturen. Ik kan deze functie op de site van LG zo snel niet vinden, maar je kan misschien zelf nog even zoeken: http://nl.lge.com/index.do
Je kan op de site van telfort even kijken wat de instellingen moeten zijn, de meeste providers hebben wel een lijstje met standaardinstellingen. Deze kan je dan handmatig instellen op je mobiele telefoon. |
hier kan je de handmatige instellingen vinden: http://www.telfort.nl/productinfo/mo...d/instructies/
|
Met Telfort is het een Ramp om mms te activeren., heb zelf ook een vrij recent toestel.. heb 2 dagen aan de telefoong ehangen met de klantenservice van Telfort om het voor elkaar te krijgen..
je moet dus een GRPS account aanmaken in je foon.. APN naam" multimedia.prepay Geen gebruikersnaam en wachtwoord. voorkeurs service GPRS ip adres: 193.113.200.195 poortnummer: 8080 Als je een proxy kan instellen.. dezelfde instelligen. het is effe stoeien, als het niet lukt.. gewoon Klantenservice van Telfort bellen en stalken .. werkt geheid.. kep geloof ik 5 man aan de telefoon gehad en technische dienst en weet ik ut allemaal.. en nog lukte het niet :p :p :p dus bel maar als je er niet uit komt! uiteindelijk komt alles goed |
Bedankt voor de tips, maar lullow; jij hebt zeker een prepaid telefoon omdat je multimedia.prepaid moest invoeren? Ik vraag me af wat ik er dan moet neerzetten. Ik zal wel eens Klantenservice bellen :bloos:
|
Laatst kon ik opeens een MMS ontvangen en ik snap nog steeds niet waarom ie het deed :p
|
Citaat:
Als je een abbo hebt, moet je dat prepaid gewoon weglaten ;) Ik heb het nu werkend, zowel op mijn abbo als op mijn PrePaid. Gewoon consequent zijn tegenover de klantenservice: "Ik wil de instellingen, klaar" |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:52. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.