![]() |
Modieuze flaters.
Welke fashion disasters zag jij vandaag de revue passeren? Te korte naveltruitjes, lipleesleggings, hair-don'ts, schimmelende dreads, broeken als legertenten - noem ze hier!
Geef ons een een uitgebreide beschrijving met SAPPIGE DETAILS, zodat we allemaal mee kunnen genieten! :) TS begint: Ik zag vandaag een meisje met een witte kunststof rok tot aan haar enkels en een wit shirt waar met gouden letters 'Ik word hier niet blij van' op stond. Ik dacht "Nou, meid, als jij er al niet blij van wordt, moet je je eens proberen voor te stellen wat het dan met ons doet." Alsof het allemaal nog niet erg genoeg was, droeg ze deze bij zich: http://www.bbc.co.uk/wear/content/im...at_400x300.jpg Maar dan in tasvorm. |
Tiswa
|
driekwart van mijn klas is een grote modeflater :(
|
ik zat in de bus tegenover een vrouw die dolfijn oorbellen, sokken, ringen, t-shirt, horloge en ook nog eens een tas met dolfijnen plaatjes erop had. ja nu weet ik wel dat ze dolfijnen leuk vind (n)
|
ik in mn gele werkpolo, de foto bespaar ik jullie.
|
een meisje uit mijn klas met een behoorlijk grote cupmaat met een slechte of geen bh, een te kort truitje, en een vetrol waar een navelpiercing in prijkte over haar broek, ieeh, oja en ze heeft ook nog es een rastahoofd met 95 vlechtjes met kunsthaar en felgroene, roze en gele elastiekjes huuu :(
|
Ik zag laatst een snol met kort haar (zo'n 'vlot' vrouwenkapsel) met een cool cat styl0 spijkerjasje incl print natuurlijk. Maar het ergste was dat ze de kraag daarvan omhoog had gedaan en daarin een Olily sjaaltje had gepropt. Verder had ze een lichtroze broek aan, wat je dus niet moet doen als je een spijkerjasje draagt boven je dikke ass. Ze had ook een quasi hippe zonnebril op en de druppel was dat er 'ho' op haar tas stond. Ik heb haar minutenlang aangestaard, vol ontzag.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zag vandaag de eerste crocs-mongool. Ze waren groen en hij was een man. Met een kind en een vrouw. :(
|
Een ong. 50 jarige vrouw met een taillebroek ( sowieso yuk ) met daarboven een te klein shirtje waardoor je een stuk vlees zag met nog veel rollen, maja toen draaide ze zich om en zeg ik door de broek heen een onderbroek formaat MEGA..
heel bah |
een meisje van een jaar of 17 met een leuke heupbroek en een naveltruitje. ze was alleen erg dik en haar buik zat onder de striemen (n)
|
Citaat:
|
ik zag een vrouw in een catsuit met camouflage-print en ze had geblondeerd haar met te veel lak
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik merkt het laatst heel laat op bij een stelletje. Ik was aan het werk en in een keer kwamen er van die "ruige" motor rijders en een van die 2 had gewoon crocs aan. Dat was best raar eigenlijk. |
ze verkochten die dingen op Sziget. Echt (N).
|
Citaat:
|
Citaat:
En er valt zo weinig aan te doen :) Weinig modeflaters gezien vandaag, misschien de overals van de gasten in de garage, maar hey, het is een garage voor iets natuurlijk. Oh, er was een meisje bij de bank en die had haar haar met een elastiek in een staart en die staart nog eens met zo'n grote haarclip omgedraaid op haar hoofd vastgezet. Ik vond het bizar, vooral omdat ze er verder best leuk uitzag, het compleet nutteloos was en er eigenlijk best kijk-mij-ik-ben-een-werkster-en-ik-hou-je-vloer-schoon uitzag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
OT: ik heb een harige poes, dat is ook wel een :nono: http://img79.imageshack.us/img79/8138/koesklein3oa5.jpg |
het is maar goed dat iemand aan dit oldksool topic heeft gedacht ja (y)
hmm even denken hoor :) ik kan het gaan hebben over de outfits van de tupperwear supervisors op mijn werk (y) |
Citaat:
Ik heb ook een naamplaatje en vooral ouderen vinden het dan leuk om me met mijn volledige naam aan te spreken. Ik daarentegen vind dat wat minder leuk :mad: O en vandaag moesten we een BUTTON opdoen want er zijn nu extra voordeelweken. Dus op de button stond 'EXTRA VOORDEELWEKEN', de borden die overal zijn en de grote banners die vlakbij de ingang hangen zijn blijkbaar niet genoeg (n) Ik zag vandaag een vrouw die met haar 4 kinderen 'gezellig' ging winkelen en ze had bijna dezelfde kleren als dochterlief van 15 aan. Volgens mij shoppen ze samen bij de CoolCat :) :) |
Wehh mijn werkdag was één grote modeflater. Hoogtepunten waren een ongezond dikke vrouw met een doodgeblondeerde coupe (Geert Wilders maar dan obesitas + haarband), een meisje met een wit-roze hoogwaterspijkerbroek en Spice Girl-schoenen en een vrouw wier pens onder haar shirt vandaan kwam.
Zwolle is echt een nonowalhalla :( |
Mijn werkdagen zijn altijd grote modeflaters. :)
|
Een vrouw met benen van 1.5 meter, en een witte hotpants die veel en veel te klein was waardoor de helft van haar achterwerk zichtbaar was :)(n)
|
Ik zag vandaag geen modeflaters maar ik wilde even zeggen dat ik die foto van de kat van Paranoide geniaal vind.
|
Kom voor de lol een kwartiertje bij mij achter de kassa van t kruidvat staan... Is ook erg leuk :P
Grootste flater die k vandaag zag: vrouw model skippybal, in een broek die gemaakt was voor een vrouw model grasspriet... Iew... |
Ieuw dat doet me denken aan de buurvrouw van mn ouders. Die draagt in de zomer haar badpak met de schouderbandjes aan de voorkant bij elkaar geknoopt en dan een te kort afgeknipte spijkerbroek eroverheen. Haar kont hangt eruit en haar tetten kan ze ongeveer in haar hotpants stoppen. Ze heet dan ook niet voor niets Grietje Hangtietje :(
|
Op het station zie je heel wat voorbij komen, ik onthoud het niet eens meer na een dag werken.
Maar dat doet me wel even denken aan een vrouw die ik laatst zag, met een rok en hoge laarzen daaronder. Best leuk, alleen jammer dat haar panty kousjes boven de laarzen uit kwamen en haar spataderen onder de rok vandaan. :s |
Citaat:
Kun je inderdaad niks aan doen, maar doe dan geen naveltruitjes etc. aan... |
Citaat:
ik zag van de week: iemand op pumps en dikke sokken... (n) |
Citaat:
|
Laatst zag ik 'n dun lang meisje van ong. 23 in een blauwe 3/4 glimlegging, blauw tulerokje, blauw hemdje en blauwe streepjes in 'r haar. En we zochten naar haar ontgroeningvriendinnetjes maar die waren er niet en we hoorden haar "ja, dit is toch best wel leuk" zeggen tegen een spiegel :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
...
Je moet natuurlijk niet het spek op de kat binden. |
*de kat op het spek binden
|
|
Citaat:
|
Citaat:
:| |
Gniffel, dat gaat niet in je warme kleren zitten.
Verder vind skinnyjeans bij mannen een nono :nono: |
Een meisje met een lelijk spijkerrokje met een legging eronder. Met énorm dikke benen.
|
Citaat:
ontopic, ik zag vandaag weer een paar mensen met zwembanden en te strakke truitjes, misschien moet ik maar oostindisch blind worden. |
Anders ga je even hele spreekwoorden verbasteren. Ik draaide 2 woorden om, wat een drama.
|
het is gewoon leuk om expres te doen(Y)
|
Ik dig het nieuwe nummer van de PCD, dus ik nomineer voor vandaag mezelf :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07. |