![]() |
M&M's Zoek de film
http://us.mms.com/us/dark/index.jsp
Een tijdje terug was er ook zoiets met bands, nu met (horror) films. Ik heb er 19 uit 50 atm. |
In een topic op Onzin staan een hoop spoilers (al dan niet gespoilerd)
|
Ik had er een haha, en dat was ook maar een gok. Ik ben duidelijk geen fan van horrorfilms.
|
3, joepie :P
|
Ik zit nu op 19
Deze dus:
Spoiler
Eens kijken wat ik nog meer kan vinden. :) [edit] nu dus op twintig, en ga ik naar de bios. :) wel tof! |
ik snap het niet hoor :o je ziet een tekening en dan maar in het rond raden :confused:
edit: omg ik heb eentje goed :cool: :p |
Citaat:
|
Ik heb er 31.
Dat zijn alle dingen die Daniel had behalve
Spoiler
Spoiler
En verder kan ik ze niet meer terug vinden, maar het zijn er 31. |
Ik zit samen met m'n broer nu al op 34! Spannend! (Vooral het muziekje!) :D
Spoiler
|
Spoiler
34 inmiddels. |
Ik kijk amper/geen horrorfilms omdat ik dat niet in m'n eentje durf en weinig filmfanaatvrienden heb, maar cancer, hoe grúwelijk bruut is dat plaatje.
|
heb er tot nu toe 12 :)
|
oh horror films. Ik maar Big Fish intypen. :(
|
Jeej klaar! Pfoei, prettig :)
|
heb 14 nu :)
|
Citaat:
|
Jullie vergeten
Spoiler
|
Leuk, die met die bands ging me ook goed af. 38, tot nu toe.
Spoiler
|
Ik zit momenteel vast op 38.
|
Citaat:
Ik heb er nu zestien gevonden en ik heb geen zin meer. :D Maar:
Spoiler
|
heb er 39 maar kom niet verder :(
|
Citaat:
|
En weer begonnen en momenteel op 41/50.
[edit] 43/50. Zucht, waarom zie ik dat donkere gat, die grimreaper en die bovenste heuvel niet. Ook die groene M&M kan ik even niet plaatsen, maar komt wel bekend voor. :P Net als de drie mannen met de kaart, de man met de twee kinderen en de groep mensen met die nullen. |
Citaat:
|
the wicker man
|
Bah, ik kon het niet helpen. Ik heb me over moeten geven en ben gaan cheaten, en heb de laatste zeven uit het onzin topic gestolen.
Spoiler
|
Ik moest even spieken bij The Grudge en The Village. Bij die laatste zat ik meer aan The Haunting the denken, omdat de afbeelding nogal op een huis leek.
|
Inmiddels 47, met veel hulp van spoilers.
|
grom 49 met 10 uit spoilers
haha maar kan iemand mij helpen met die grim reaper links? welke film is dat??? |
the dead zone, toffe film ook (y)
|
thanks!
|
Ik had er zo'n 35 uit mezelf, 7 door spoilers en de laatste 8 kan ik maar niet vinden. :mad:
edit: ok, spoilers gevonden en sommige zijn te flauw en/of onlogisch.
Spoiler
|
Er is gewoon iemand die alle films in 44 seconden heeft gevonden. Zo snel kan ik geneens klikken en typen. :|
|
Citaat:
|
49/50.
Ik weet alleen die donkere huizen links (waar de vogels vandaan komen) niet. |
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
He bah, ik krijg de hele tijd een foutmelding en dan kan ik niet verder. Ik had er ondertussen (al?) 9! Sommige films ken ik niet maar zijn heel eenvoudig te raden door het veel te overduidelijke plaatje
Spoiler
|
ik zit op 48, maar weet echt niet wie die kinderen met die kaart moeten voorstellen en de laatste kan ik niet eens vinden :|
|
laat maar, weet em al :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:41. |