![]() |
Wanneer noem jij iemand een hufter?
Wat voor eigenschappen of handelingen leiden ertoe dat je iemand een hufter vindt?
|
Asociale handelingen, mensen met acties die anderen schaden.
|
als iemand als mij is ;)
als een man vreemdgaat :p |
Elke willekeurige lolbroek die tijdens de geschiedenisles, wanneer het gaat over toen vrouwen nog niet mochten stemmen en thuis moesten zitten koken, roepen dat dat nog 'ns tijden waren.
We weten immers allemaal dat zij helemaal niet willen dat vrouwen thuis zitten omdat ze dan op school en het werk hun pik nergens heen kunnen volgen en zij al het werk moesten doen in plaats van dat vrouwen ook nog wat doen. En mannen die zeuren over maandverbandreclames omdat 'zij al genoeg last hebben van die maandelijkse last'. En mensen die met hun auto's weergaloze fietsertjes niet even kunnen laten doorfietsen als het stoplicht net op oranje springt. |
Roekeloze verkeersdeelnemers, dat zijn hufters.
|
Pff... heb je even? Roekeloos rijgedrag, niet opstaan voor oude mensen in de trein/bus, rotzooi zomaar op straat gooien, vernielingen aanrichten, mensen afsnauwen zonder reden, voordringen aan de kassa, luidruchtig gaan doen in de collegezaal terwijl je al drie keer hebt gevraagd of ze stil willen zijn, onbehoorlijk eetgedrag, luidruchtig bellen in de bibliotheek, VVD stemmen... Ik weet er nog wel honderden.
|
Als iemand zijn afspraken niet nakomt en achteraf nog gaat roepen dat de afspraak niet zo was zoals hij wel was zijn behoorlijke hufters imo.
|
Om eerlijk te zijn sla ik altijd een paar gradaties over, als ik mensen uitscheldt.
|
wanneer iemand eerst iets voorstelt om te gaan doen, en de dag erna zegt dat ie dat totaal niet (meer) leuk vindt en er geen zin meer in heeft. Stel het dan in vredesnaam niet voor :rolleyes:
|
LOL ik las
"Wanneer noem jij iemand een butler?" :p Ik noem iemand geen hufter, niet zo mijn woord. |
ik noem nooit iemand een hufter ik heb andere benamingen
|
Pfff, we hadden net de meest irritante scheidsrechter die je je maar kan voorstellen. Hele vreemde beslissingen enzo. Echt een hufter :) En ik had ook een tegenstander die zelf vet zat te duwen, duw ik terug, begint ie te schelden, dit en dat, kom vechten dan.. blablabla. Hufter. :o
|
Ik noem iemand een hufter als ik daar geld voor krijg.
|
ik noem mensen hufters wanneer deze personen dereglijk hufterig gedrag vertonen
alle andere mensen zijn gewoon grafkankermongolen |
Citaat:
|
tis niet een scheldwoord wat ik gebruik.
|
Een hufter is iemand die mensen oplicht, liegt tegen mensen. Iemand die zich debiel gedraagt is in mijn ogen een boer :p.
|
Noem nooit iemand een hufter, heb andere benamingen voor :)
|
Als iemand helemaal geen rekening houdt met anderen (en 'anderen' betekent dan vooral 'mij').
|
Al snel, want hufter ligt lekker in de mond.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik ben geen hufter. |
Citaat:
Ik heb echt een gigantische hekel aan eikels zoals Mark Almighty die geen respect hebben voor de politieke voorkeur van anderen. En nee, ik stem niet VVD. Ik ben een Fortuynist Maar hufter is niet mijn woordje, ik gebruik liever 'mafkees' of 'eikel' |
Citaat:
|
als hij zo heet. ik kan me niet voorstellen dat ik anders ooit aan dat woord zou denken :confused:
|
Citaat:
Mensen die neerbuigend doen tegenover meisjes van 14. |
ik gebruik het woord hufter ook nooit :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vrouwen zijn krengen :o
|
huf·ter (de ~ (m.), ~s)
1 [inf.] grof en gemeen persoon => lomperd huf·te·rig (bn.) 1 [inf.] gemeen, schofterig => onbeschoft klinkt mannelijk ja. maar toen zocht ik op vrouw.... vrouw (de ~ (v.), ~en) 1 volwassen mens van het vrouwelijk geslacht => dame, doos , gleuf , gleufdier , juffrouw, mevrouw, vrouwmens, vrouwspersoon, wijf 2 echtgenote 3 speelkaart met een vrouwenfiguur hmm de van Dale is manvriendelijk als ik het zo goed zie... man (de ~ (m.)) 1 (lieden/~nen) volwassen mens van het mannelijk geslacht => baas, gast, heer, heerschap, jongen, kerel, klant, manspersoon, mijnheer, pief, pik, vent 2 (~nen) persoon, mens 3 echtgenoot |
pik :D
|
Als iemand iets in zijn/haar bezit heeft dat ik ook eigenlijk wil hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nooit, ik haat dat woord.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kut(wijf) voor een vrouw en klootzak, fucker of lul voor een vent. :o |
Hufter klinkt zoo plat. Ik gebruik liever woorden als bengel, schobbejak, schavuit, duivelsgebroed, blaaskaak, secreet, viswijf, schurk, snotaap en mijn favoriet: bastaard!
|
Citaat:
|
Als diegene het verdient, want het verschilt per situatie en persoon
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03. |