![]() |
Nederlandstalige muziek uitgaan
Ik ben opzoek naar nummers die je vaak hoort bij bijv een disco. Het moeten van die bekende nederlandstalige nummer zijn ( ik wil je en wat wil wil je drinken bijv. ) alvast bedankt
|
ik wil je drinken?
|
Toppertje!!!1!!
|
Als de nacht verdwijnt :p .
|
André hazes, Blof, gebroeders Ko, Guillermo en tropical danny, Toontje lager, etc.
meer kan ik niet bedenken dat wordt gedraaid tijdens het uitgaan, op het moment. |
omg
|
vraag het de dj
|
Hier in Brabant draaien ze vaak Guus Meeuwis - Brabant ;).
En ook andere liedjes van Guus Meeuwis. Oh en Marco Borsato en Blof. Plus nog heeel veel meer, maar ja ik ga dan ook niet zo vaak uit. |
oerend hard en paradijs bij het dashboard licht
|
Citaat:
|
haha prachtig. hoe mooi moet het in de euroborg zijn met dat soort liedjes.
|
Citaat:
|
Alles van and3tje!
|
Citaat:
|
In een disco? Geen flauw idee ik kom daar nooit.
In de kroeg, iets van marco borsato is altijd wel bekend, met 'wat zou je doen' van blof zingt ook iedereen mee. |
Allerlei apres-ski, zoals Altijd Lazerus, Hermes House Band, Starkoo, Cooldown Café..
Marco Borsato werkt altijd, Toppertje, allerlei carnavalsmuziek.. Zoek en gij zult vinden.. |
schoppen aas lul
|
iets met sterf enzo\
|
In het feestcafé: Wat zullen we drinken, Ik voel me zo verdomd alleen, Ik heb de hele nacht liggen dromen, lalala!
|
Guus Meeuwis - Het is een nacht
Guus Meeuwis - Per spoor Bart Kaell - Zeil je voor het eerst Klinkt best wel dom, maar het zijn wel altijd de sfeermakers! |
=> onzin plz
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:05. |