![]() |
Okami [Zelda voor de PS2 ;-) ]
http://video.google.com/videoplay?do...701342&q=okami
Ik ben het nu een uurtje aan het spelen, dus een echt degelijk oordeel kan ik nog niet geven, maar WAT EEN GENIAAL SPEL o_O. Fijne gameplay, goeie inleiding voor het verhaal, geniale stijl...ik denk dat dit spel voorlopig niet uit mn ps2 te slaan is :). |
Hoe is 't vergelijkbaar met Zelda? Ik bedoel ik had dat filmpje op onzin gezien maar 't zag er uit als pure actie zonder verhaal lijn. Zelda mag dan mss. ook veel actie zijn, meestal zit er ook iets van RPG/verhaal in?
|
Zelda? Verhaal? vergeleken met wat, Mario? :P
|
Citaat:
|
En geen enkel spel, en al he-le-maal geen playstation spel, kan tippen aan Zelda..
|
lol nooit Final Fantasy gespeeld of Ico.
|
Citaat:
IMO kan dat spel niet eens in de schaduw staan van Zelda, dat terecht het 'spel der spellen' wordt genoemd. |
Final fantasy heb ik wel gespeeld(niet allemaal though).. en dat is(zijn) zeker een goed(geweldig) spel. Maar ik word er gewoon minder door gegrepen dan door zelda. Dat is ook iets puur persoonlijks natuurlijk:)
|
Mja was ook geen goede vergelijking, Zelda is Action/Adventure, FF is een RPG.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je vergeet deel 7 :nono:
zo zijn er nog veel meer ps2 spellen die echt wel een goed verhaallijn hebben. xenosaga, kingdom hearts, dragon quest, valkyrie, suikoden, dark cloud, grandia, star ocean Res, metal gear, silent hill, dmc etc. |
Ja, dan heeft kings quest ook wel een goede verhaallijn(toffe spellenreeks was dat)..
En half life.. en perfect dark.. zucht:) hoewel, dat waren wel leuke spellen.. |
Wild Arms 4 <3
|
Verhaallijn in FF is meestal een beetje overrated.
Wat ik ervan heb meegekregen ben ik van alle games wel het meest onder de indruk van de metal gear verhaallijn. wel grappig trouwens in die trailer: 3 types of wapons, 2 can be equipped at once, try many different combinations :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
sst:P
|
Citaat:
|
heb het effe gespeeld maar is denk ik niet echt mn ding.
|
Mario Paint.. dat is lang geleden:D
vliegen meppen met die nep muis die je erbij kreeg:P |
Gisteren even Okami gespeeld. Sjesus eerste 20 minuten was ik alleen al bezig naar 't luisteren van 't intro verhaal. :D (n)
En ja het is leuker dan ik dacht; ik dacht dat puur de wolf levels af ging werken en er nauwelijks interactie met NPC's was, maar tot nu toe valt 't reuze mee. (y) |
Citaat:
|
En bevalt het spel na meer uren spelen nog steeds? ;)
Het schijnt een briljant spel te zijn, maar ik twijfel toch wel. Ik vraag me af of er veel actie is, en hoe deze is uitgewerkt. Ook kan ik mij niet goed voorstellen hoe de controls werken, ivm schilderen / vechten en wat ik al wel niet hoor over de mogelijkheden. Maar ach, misschien een keer huren oid. :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:11. |