![]() |
Ik Weet Het Nie Meer
Nou Er Is Een MeisJ Die Ik Leuk Vind En Na allemaal Problemen Dacht Ik dak Eindelijk Een Persoon had Waar Ik Grag Samen Wilde Sijn . Maar Vandeweek Kwam ik er 8er dat Se Iemand Anders Leuk vind Een Geoei Vriend Van me. Maar Ik Vidn Der Sow Leuk WAT Moe ik doe Ik ben Er Nu al Een Week helemaal Kapot Van ik Weet Wak Nie Meer Moet doen Tis Helemaal Niet Leuk Ik lig Dagen te Huilen Ik Ben Helemaal Ten Einde raden :(
Me Vrienden segge Steeds Van Der Sijn Nog andere Maar Ik Vind Der Sow leuk Ik Wil Het Niet Opgeven. Ik Weet Nie Wat Ik Mis. Tis Gewoon Erg Pijnlijk |
Een advies: schrijf je post even opnieuw en dan niet in breezertaal maar in gewoon Nederlands. Zo krijg je namelijk weinig normale reacties, vrees ik.
|
het is dat bloem voor me is, anders had ik het je wel gezegd.. lastig lezen dat taaltje
|
Laat dit verhaaltje maar aan je docent Nederlands lezen, die weet vast nog wel wat opdrachten voor je. Dan word je afgeleid en denk je ook niet meer zoveel aan haar!
|
dit ga ik dus echt niet lezen (n)
Schrijf even normaal |
Citaat:
Je Nederlands zuigt; je instelling ook. Ze wil niet met je, dus houdt het op. Chocola helpt. Soms. |
Rot op met je zogenaamd grappige fake account.
|
Citaat:
|
je bent 15 tering zoek iemand anders ofzo als je elke keer moet janken als iemand je niet leuk vind dan vermoed ik dat je echt geen leuk leven gaat hebben...
En natuurlijk leer nederlands :) |
Aantal posts : 1.
Verdorie. Heb ik daar dertig seconden verbeterwerk ingestopt? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Weet je wat pas pijnlijk is...
Het ontcijferen van dat breezah-taaltje... :| |
Citaat:
|
Oh MiJn HeMeL, dAt GoD nOg OrGaNeN aAn ZuLke MenSen VERSPILD...
|
Citaat:
|
Je weet niet wat je mist zeg je, wat is dan het probleem?
|
Citaat:
|
Citaat:
Zozo. Ik heb één fout gemaakt in het snel omzetten van een Breezertaaltje omdat mensen het hier anders helemaal niet meer zouden lezen. Wat ben je scherp! Je moeder zal trots zijn. :| |
Citaat:
|
2/10
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wist niet dat je ook jongensbreezahs had?
|
Genoeg gespeeld, lijkt me.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15. |