![]() |
welke jongen scheert zich...
...met de braun silk-e-pil?
een keer geprobeerd ---> AAAAAAAUWUWUWUWUWUWUW vrouwen zijn GEK, welke idioot verzint er een apparaat dat dingen uit je lichaam trekt? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
damn wat ben jij voor wimp :D vrouwen zijn idd lau in hun hoofd dat ze dat doen maar ze zijn wel sterk ende shit en gaan niet roepen om hun mammie :] |
Citaat:
|
Citaat:
|
donder toch op met je onzin topics
|
Citaat:
krijg eerst maar es haar op je zak, dan praten we verder |
hehe vind dit echt humor, :D
je gaat je toch nie scheren met een epileerapparaat, da's idd op bepaalde plekken zeer gevoelig (zelfs bij meissies) epileerapparaat gebruik ik alleen voor me benen enzo, voor de rest gewoon een ladyshave of harsen of waxen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
blaap
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb vorige week een epileerapparaat gekocht, ik kreeg het er wel warm van zeg :D Maar ff een vraagje: Is het echt zo dat het minder pijn gaat doen naarmate je het vaker epileert? |
Citaat:
|
Ik houd het wel gewoon bij mijn scheermesje van Wilkinson... hoef niet per se te proberen hoe pijnlijk mogelijk ik me kan scheren...
Maar even over dat epileren... ik denk dat hoe meer vrouwen hun benen/oksels/andere zones epileren hoe minder het "gevoel" daar wordt... (mmmh... wat een omschrijving) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je raakt er wel aan gewend. Ik voel het nu nog wel, maar het doet niet echt zeer meer :). |
Citaat:
Ik vind dit een onzin topic dus hier komt een slot op... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56. |