![]() |
Wat is de dichtsbijzijnde onbekende plaats bij jou in de buurt ??
Dat vraag ik me nou af.. :)
Mijn woonplaats is vrij onbekend ( Bergen ) , maar de dichtsbijzijnde nog onbekendere plaats is toch wel Schoorl dan.. |
Son en Breugel, Nuenen.. Valkenswaard misschien? weet eigenlijk niet of dat zo bekend is, lijkt me niet.
|
die tweede ken ik alleen niet
|
Dat weet ik niet. Nogal onbekend dus.
|
Borne, Deurningen, Boekelo, Twello, Eibergen, allemaal kutplaatsjes die niets voorstellen. :)
|
Eh, Schipluiden, Maasland.
|
Hazerswoude
|
Schoorl is toch een bekende vakantieplaats? :o
Giessenburg. |
De Moer, Riel, Berkel-Enschot.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ter aar, Langeraar, Zwammerdam, Koudekerk, Aarlanderveeen, dat soort plaatsjes. |
Citaat:
Citaat:
ot: Wilsveen, Benthuizen, Stompwijk, Zoeterwoude, Bleiswijk, Berkel en Rodenrijs, Kerkehout, Den Deijl... etc |
Schoorl is wel bekend toch?
De plaats waarin ik woon is zelf al aardig onbekend. |
Citaat:
Nouja misschien heb je wel gelijk.. Verder ken ik ook niet; Poeldijk, Honselersdijk, Stompwijk en Koudekerk aan de Rijn natuurlijk! |
Citaat:
|
Ik woon zelf in Almere, maar Zeewolde en Lelystad zijn wel redelijk bekend, net als Dronten en Biddinghuizen. Dus ik denk dat ik uit kom op Nagele :p.
|
Citaat:
De plaatsjes die ik noemde zijn onbekend, maar ken ik wel. Begreep ik de vraag dan verkeerd? :o |
Westervoort waar ik woon is ook vrij onbekend denk ik. En dan heb je nog Loo, Groessen, Duiven... en dan kom je weer bij de bekendere plaatsen uit
|
Citaat:
|
Tempel, Lage weg, Sluipwijk :o , bonuspunten voor de gene die weten waar ze leggen
|
Citaat:
|
Citaat:
Euhm hier in de buurt: hattemerbroek (hoewel bekend van de files knooppunt hattemerbroek), Spoolde, Noordeinde of Zuideinde (of bestaan ze nu beiden?(a)) laag zuthem... |
Noord-Scharwoude.
|
Bocholz
|
Utrecht, echt zo'n boerengat waar niemand van gehoord heeft.
|
Zuidzijde
|
Hier in de buurt zijn geen onbekende plaatsen!
|
Baambrugge....of nee, die gaat nog wel...Waver?
|
Sassenheim, Hillegom, Voorhout, Noordwijkerhout, Lisserbroek, Zaanshoek en er zijn nog veel meer (y)
|
Daar ken ik er best nog wat van :P
Wij hebben ook nog: - Koedijk - Zuid-Scharwoude - Sint Pancras |
[
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hier in de buurt, ehm, Aduard lijkt me niet erg bekend |
IJlst is behoorlijk onbekend.
|
Schoorl ken ik, Bergen ook.
Bij mij *denkt* Cadier en Keer, Slenaken, Veldwezelt. |
Ik woon op het moment in Finland, dus denk dat de meeste plaatsen hier wel onbekend zijn :D. (Op Helsinki na dan, maar dat ligt ook niet echt in de buurt)
K woon trouwens redelijk dicht bij Nokia :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik woon in Utrecht, geen idee wat dichtstbijzijnde onbekende plaats is. |
Citaat:
|
Ik woon in Rijssen,
En ik denk dat Wierden en Enter bijna niemand kent! :o |
Ken ze allebei. :o Maar komt doordat m'n moeder uit Wierden komt en heb ook familie in Enter. :p (en in Rijssen trouwens)
|
Zwartemeer, Klazienaveen, Barger-Compascuum, nieuw-Dordrecht, Bargeroosterveld, Erica, Weiteveen, Nieuw-Schoonebeek. Zoiets. :p
|
Dronten, Emmeloord, Swifterbant. :d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Burgerveen, dat is pas onbekend, zelfs de mensen uit de dorpen 2 km ervandaan weten niet waar het ligt. |
Citaat:
Je doet 't in Dronten :o |
Groot-Abeele
|
Westerhoven, Riethoven, Bergeijk, Luyksgestel, Walik, Dommelen, Steensel, Duizel, Reusel.
|
Citaat:
Andere boerengaten in die richting: Ooltgensplaat, Achthuizen, Nieuwe-Tonge, Dirksland, etc. En natuurlijk niet te vergeten: Stad aan 't Haringvliet |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:05. |