![]() |
Hoe moet jouw agenda eruit zien?
Beste mensen,
Op dit moment ben ik bezig met een onderzoek naar schoolagenda’s. Graag wil ik jullie vragen om op de onderstaande link te klikken en de enquête (serieus) in te vullen. Let op diegene die de enquête gaat invullen moet nog wel op school zitten! http://*knipt* Het onderzoek heeft g...reacties gehad Alvast bedankt! Groeten |
Citaat:
|
De laatste vraag is welk onderwijs je volgt en daar staat mbo, hbo en uni ook bij, dus ik neem aan dat die mensen 'm ook kunnen invullen. :)
|
Ingevuld.
|
gedaan :)
alleen vond ik het wel gek, dat toen ik zei geen schoolagenda te hebben, er bij de opties niet iets bij stond als 'normale agenda' of 'kalenderjaar agenda' ofzo. Ik denk dat best veel mensen dat toch hebben. Nu heb ik het maar bij 'anders, nl.' ingevuld. |
Mijn dank is groot... :p
|
Mijn agenda kostte €10,- is dat dan 5 - 10 euro of 10 - 15 euro?
|
Ik vind het wel een leuk idee, maar zou hem nooit aanschaffen, dat staat er dan weer niet bij:P
|
Ingevuld :).
|
5-10 euro...
|
Zou 10-15 moeten zijn, want een streepje betekent in principe tot en niet t/m en het begin getal valt iig in de categorie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Ingevuld. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gedaan
|
Citaat:
|
Gedaan. Ik heb overigens gewoon de agenda van vorig jaar in gebruik, het hele zootje een dag teruggezet.
|
Citaat:
|
|
ik heb geen agenda :s :p
|
Citaat:
|
Citaat:
OT: ingevuld. |
Citaat:
|
Citaat:
@ de agenda: Als deze niet meer als 10 euro gaat kosten zal ik hem ook wel wille |
Citaat:
|
leuke enquete wel (y)
|
Ingevuld.
Ik vraag me af, als je rooster er door de drukker in wordt gezet, is dat niet een beetje onhandig? Roosters zijn vaak nogal veranderlijk, in het vo heb je minstens 2 verschillende roosters per jaar, en in het ho heb je soms iedere week een ander rooster. |
Gedaan. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ingevuld.
|
Mensen bedankt!
Ik heb er in totaal ongeveer 150 onvangen nog 50 nodig en dan kan ik aan de gang..... Super Bedankt voor jullie medewerking! |
Citaat:
|
Prima! Zal ik doen
|
|
Grappig
Op de middelbare school zoek je weken naar de leukste agenda, en hoe ouder je wordt hoe onbelangrijker het wordt. Hoe kleiner en goedkoper hoe beter! BTW ik kan geen moment zonder agenda, zelf uitgaan moet ik plannen :p |
Citaat:
|
Ingevult. :)
|
Citaat:
Ik heb hem ook ingevuld, hoewel ik het niet zo heel erg lachen gieren brullen vond, :). |
Ingevuld - op zich wel leuk idee! :)
|
Ingevuld
Ik merk idd ook dat ik op de havo perse een leuke moest hebben, en sinds ik op het HBO zit vind ik het wel best :D Hij moet alleen wel een harde kaft hebben anders is ie zo kapot, gebruik hem best veel en hij is compleet onmisbaar. |
Klopt ja!! Dat zie ook in de antwoorden terug komen!
|
Mensen hartelijk dank voor jullie medewerking!
Ik zit op de 205 respondenten....dat is voldoende! Bedankt! (hij kan gesloten worden) |
|
Niet meer nodig dus. :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16. |