![]() |
The Killers - Sam's town
|
heb 'm net binnen, ff luisteren!
|
Citaat:
|
Ik ga ze zien in Brussel. Oh ik ben echt al verliefd op hun, sinds 'Mr. Brightside' twee jaar geleden meteen hun plaat Hot Fuss gekocht, maar niemand wist tegenwoordig nog wie ze waren. Jammer, ik hoop dat ze nu niet te commercieel worden.
(Ik dacht vroeger trouwens dat ze Engels waren, die man zingt een beetje met een sexy Brits accent. Het kan ook mijn verbeelding zijn.) |
oeh oeh ik ga downloaden.
|
Citaat:
|
is het wat?
|
Gaaf. <3
|
hun nieuw clip zag ik toevallig en vond ik vrij tegen vallen. hot fuss is wel gaaf, al draai ik m nu zelden nog.
|
When you were young vind ik wel een tof nummer.
|
Vind deze band alleen leuk als ik zat op een feestje ben (y).
|
Citaat:
|
Trouwens...... Winnen!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
99% van wat er vandaag word geproduceerd is muziek voor pussy's. Hoort dit ook bij.
|
ik ga op zoek, hot fuss vond ik wel een aardig album
|
Kutmuziek.
|
ik vond/vind hot fuss tof.
deze ga ik zo snel mogelijk dan ook downloaden (y) |
Citaat:
|
Dat ene nummer wat iets met "Jenny" heeft is erg oke.
|
ik vind deze band echt drie keer niks :(
|
he allemaal
een leuke poll gevonden op www.jimmyalter.nl hier kan je aangeven welk nummer van sam's town je het leukste vind. Er word ook iemand die gestemd heeft uitgekozen om gratis naar het (uitverkochte) concert te gaan. jeeh |
dat is ongetwijfeld je eigen site.
dus hoer een eind op. |
nou nee hoor, ben er wel lid van!
check trouwens ook 3 voor 12 daar staat het gehele album (sams town) op de luisterpaal zeer fijn enne (offence non taken ) |
dus daarom is je email jimmyalter@whatever :)
|
als jij lid word krijg jij er ook een
haha maar goed al met al the killers zijn momenteeel echt een van mijn favos!! (naast panic! at the disco en wolfmother natuurlijk) |
Citaat:
En GO WOLFMOTHER!! |
Citaat:
en het is niet alsof het een rudolf@jimmyalter.nl was maar een jimmyalter@yadayadayada. niet dat het verder boeit, maar zeg het gewoon eerlijk als je iets met die site te maken hebt. |
Citaat:
|
vond de eerste wel leuk (al ging hij ook snel vervelen), maar hier kan ik echt niet naar luisteren (n) tot nu toe vind ik m dus vrij slecht. de hoes is wel vet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geluisterd. Er staat een aantal leuke nummers op, daar is het ook wel mee gezegd denk ik.
|
ik vind ze toch wel een beetje slecht. hoe bedoel je meerijden op de bandwagon van de 80's revival?
|
Citaat:
|
Citaat:
ik vind het de huidige staat van populaire indie rock, maarja ik luister ws te weinig 'juiste' 80s bands om te zeggen dat dit 80s revival is.. |
ik vind het wel een leuke cd, minder leuk dan hot fuss..
|
ik vind m tot nu toe een stuk minder dan hot fuss. Ik mis de synthesizers van hot fuss op het nieuwe album.
When you were young is wel een leuk nummer though. |
Citaat:
cheesy synth lijntjes check geforceerde stylistischverantwoorde lyrics en zang check strakke pakken check en het zijn ook nog amerikanen. "The killers took the fashionista pop world by storm in summer 2004 with "Somebody Told Me." The perfectly stylish song pulls from the band's influences -- the Smiths, New Order, Oasis, and the Cure -- and it was just enough to get them on MTV. (...)" |
wat heeft t feit dat t amerikanen daar verder mee te maken? mag je dan geen britse bands als invloeden hebben?
|
volgende keer zal ik wel een smiley achter een grapje zetten
|
of gewoon een grapje maken :)
|
Citaat:
|
when you were young is een leuk liedje, voor de rest vind ik het niet zo geweldig
|
uiteindelijk vind ik er vrij weinig aan, jammer want ik had op zich best uitgekeken hiernaar. hot fuss was gewoon een toffe plaat. achja
|
oh ik wil btw even zeggen dat die gast er uitziet als een idioot, denkt dat ie bowie is ofzo (n)
|
Iemand trouwens wel optijd geweest voor kaarten?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:29. |