![]() |
waarom doen jongens zo ??
Hmm ik heb een paar vragen aan jongens (meisjes mogen em ofcourse ook invullen):D
Waarom doe je 'stoer' als je in een groepje bent? Waarom smssen jullie zo laat weer terug of helemaal niet? Van wat voor meisjes (of jongens) houden jullie? Waar kijken jullie het eerst naar bij een meisje (of bij een jongen)? Met hoeveel meisjes (of jongens) ben je geweest? Bier of Bacardi? Blond of bruin? Klein of lang? Hoe versieren jullie een meisje (of jongen)? Maakt leeftijd iets uit bij een relatie? Alvast bedankt hea :D |
Mag ik ook antwoorden? ;)
|
iedereen mag antwoorden :D
|
Waarom doen jongens 'stoer' als ze in een groepje zijn?
Dat doe ik ook wel.. Gewoon, kijken wie de grootste mond heeft. Waarom smssen jullie zo laat weer terug of helemaal niet? Als mijn vriendje niet terug sms heb ik het of echt moeilijk druk of ik vind hem niet boeiend meer.. Mijn vriendje smst wel overigens altijd (terug) Van wat voor meisjes houden jullie? Jongens? Leuke, lieve, aantrekkelijke, mooie, schattige, sociale, etc :P Waar kijken jullie het eerst naar bij een meisje? Bij een jongen? Kleren, gezicht, lichaam :P Weet ik veel Hoeveel meisjes hebben jullie gehad in de zomer? Wat is 'gehad'? Bier of Bacardi? Cola Blond of bruin? Bruin Klein of groot? Lang Hoe versieren jullie een meisje? Euh.. ik versier nooit meisjes :( Maakt leeftijd iets uit bij een relatie? Ja, liever niet jongen dan 20 en niet ouder dan 30 :P |
Ik heb em even gewijzigd :D
|
Waarom doe je 'stoer' als je in een groepje bent? Niet :).
Waarom smssen jullie zo laat weer terug of helemaal niet? Doe ik niet (sms wel terug dus). Van wat voor meisjes (of jongens) houden jullie? Verschilt heel erg, val niet op één bepaald type. Waar kijken jullie het eerst naar bij een meisje (of bij een jongen)? geen idee eigenlijk :|. Met hoeveel meisjes (of jongens) ben je geweest? 2. Bier of Bacardi? allebei ranzig. Blond of bruin? Maakt me helemaal niets uit. Klein of lang? Kan me ook erg weinig schelen. Hoe versieren jullie een meisje (of jongen)? Gewoon jezelf zijn. Maakt leeftijd iets uit bij een relatie? Nee. |
Ik vind dit meer iets voor CU2 dan voor het forum.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27. |