![]() |
Simcard only abonnementen
Ik heb gehoord dat dit soort abonnementen erg voordelig kunnen zijn, bijvoorbeeld 6 euro per maand voor 300 belminuten. Alleen heb ik er niet zo veel verstand van en vroeg ik me af wat nou de betere aanbieders zijn, zijn er hier mensen met zo'n abonnement en zoja, wat kunnen jullie mij aanraden?
Ik begrijp dat je er een toestel bij moet kopen, waar kan ik dat het beste doen en waar moet ik dan zo'n toestel kopen? Alvast bedankt^^ |
Ik heb een sim only van telfort (300+150 en 60 sms bundel voor 12.95 per maand) met een sony ericsson j300i van www.gsmhut.nl. Erg voordelig ga ook weer voor een sim only als deze afloopt (y)
Kijk hier voor prijzen telefoons; http://tweakers.net/pricewatch/cat/215 |
simonly is niet veel voordeliger als je er een nieuwe telefoon bij wilt hebben
met simonly is het standaard dat je voor de helft van de normale prijs betaalt. maar soms zijn er akties waarbij je een stuk minder betaalt dan de normale prijs |
Citaat:
|
Wil je een nieuwe telefoon dan neem je een abbo met telefoon. Die betaal je dan af in het abbonement.
Heb je al een telefoon dan neem je een sim only. Het een is niet voordeliger dan het ander. Ligt er gewoon aan wat je wilt. Neem je een sim only en koop je daar een duur toestel bij dan heb je omgerekend dezelfde maandkosten bij een abbo incl toestel. Je moet kijken wat je wilt en op de sites van de aanbieders kan je dan zelf je pakket samenstellen, wat voor jou het beste is. |
Citaat:
|
Het gaat me er vooral om dat ik met die telefoon veel kan bellen, al die rampeslamp van camera enz. heb ik niet nodig. Bedankt voor alle informatie. (y)
|
koop dan gewoon budgetfoon met prepaid, laat sim-lock er af halen ( ga naar zo'n belhuis geval ) en neem sim-only abbo. qua providers kan ik iig vodafone en orange aanraden, en telfort afraden.
|
Citaat:
Hi is prima en ik heb ook goede ervaringen met T-mobile.. Ik zou wel ff goed zoeken naar wat aanbiedingen, dat kan je behoorlijk wat schelen. |
Hebben jullie misschien nog bepaalde sites die verschillende aanbiedingen met elkaar vergelijken?
|
|
Citaat:
Hij raadt Vodafone en Orange AAN en alleen Telfort af. |
\Ik heb zelf een simonly abo bij Orange:
ik betaal elke maand €20, en krijg een bundel van €40. 2 jaar lang. met deze telefoon: http://www.intershop.lv/images/Samsung%20SGH-E770.jpg 1.3 mp, 80mb geheugen, mp3 speler en Bluetooth |
Citaat:
of hebben ze nu de not-only-sim-only abbo's alweer uitgevonden bij orange ? |
Citaat:
Ik koop gewoon een simpel telefoontje van 40 euries erbij denk ik. Edit: Is dit een beetje redelijk? Citaat:
|
Citaat:
Dat zijn gewoon acties... orange doet dat wel vaker :) Ik heb dus in feite een sim only abo, maar met die actie kreeg ik er gewoon alsnog een telefoon bij. Normaal gesproken is dat dus niet en orange is voor zover ik weet de enige met deze acties. :o |
Citaat:
Gewoon erg goed zoeken... soms heb je een goed abo voor nog geen 5 euro per maand, gewoon op een erg goede aanbieding wachten :o |
Citaat:
|
Je hebt ook vodafone simonly 10eu
275belmin En het handige van vodafone is dat je smsbundel en belminuten uit 1 bundel komen. Dus 1sms = 1 belmin Bij t-mobile moet je aparte sms bundel kopen. (als je veel sms't natuurlijk) |
Citaat:
|
Citaat:
|
www.gsmweb.nl
Ik betaal (miv oktober) €8.25 voor €27.50. Ik geloof dat dat iets van 200 smsjes zijn? :confused: |
Is dit wat?
Citaat:
|
Citaat:
prijs is wel goed en opzich is telfort niet echt een slecht netwerk. vooral als je in de randstad woont is het geen probleem. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is een sim-only abo. ik heb ongeveer hetzelfde. Alleen soms heeft orange een actie dat je gewoon alsnog een telefoon krijgt als je een sim only afsluit. Op mijn rekening staat dan ook: Sim only 32,50 abonnement. Terwijl ik er toendertijd toch een telefoon bij had :o |
Citaat:
|
moet je maar niet in zeeland wonen
|
Citaat:
|
Citaat:
En je hoeft niet perse in Zeeland te wonen om daar last van te hebben, als je eens ergens naartoe moet of gaat om wat voor reden dan ook is het wel fijn dat je toch bereikbaar bent :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25. |