![]() |
Ben jij tussen de 12 en 17 jaar en blow je regelmatig?
Het Universitair Medisch Centrum Utrecht is een onderzoek gestart naar de effecten van cannabisgebruik op hersenfuncties bij jongeren.
Wil je meer weten? Ben je benieuwd hoe jouw hersenen eruit zien? Kijk dan op: www.fmri.nl/cannabis/info.htm |
ik denk dat ik daar dan niet blij van word :|
|
er staat niks op die site
|
Goede zaak. (Y)
Helaas val ik niet binnen de leeftijdsgroep (ik ben echt 21) anders had ik graag meegedaan. Ik vind alleen wel dat er meer informatie op je website moet komen te staan want hij is zo wel heel erg beperkt. Veel succes ermee en laat hier als het kan de uitslag even weten. |
Die site doet het niet, anders had ik graag mee gedaan. :)
|
Als de reiskosten vergoed worden en ik er verder nog geld voor krijg, kom ik (y)
|
Citaat:
"VERGOEDING Uw kind ontvangt een vergoeding voor deelname aan het onderzoek in de vorm van cadeaubonnen. Daarnaast worden de reiskosten apart vergoed. Tenslotte krijgt uw kind, als hij/zij dat wil, afbeeldingen van de hersenfoto’s thuisgestuurd." |
de site doet het wel, maar misschien zijn er bij sommige bezoekers problemen door firewalls e.d.
Wie serieus geinteresseerd is, de site niet kan openen, maar toch meer wil weten kan contact opnemen met de onderzoekster: Gerry Jager, e-mail gjager@umcutrecht.nl Gerry |
Citaat:
|
mn broertje zou mee kunnen doen, helaas zijn mn ouders er niet helemaal down mee dat we blowen :( jammer want ik zou graag willen mee werken aan dit onderzoek
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:20. |