![]() |
Nee!! niet leuk!!
Het vorige topic was dicht :(
|
vandaag stond ik met mijn schoen plots in een plas water, dat vond ik niet zo leuk.
|
die irritante studenten die hier kanker hard lopen te schreeuwen
|
Elke ochtend onder de douche erger ik me aan een spelfout op mijn fles met douchegel :o.
'verwarmd en versterkt' |
misschien is het wel een verwarmde en versterkte douchegel!
|
Dat ik moe ben maar niet naar bed ga
|
Ehja niet dat ik het verhaal over allochtonen nog verder uit wil melken maar het zijn (naar mijn mening) van die 'typische' allochtonen die bijna geen Nederlands praten en om de 10 minuten op je raam bonken (ipv gewoon netjes kloppen) en roepen: "RAAM OPEN! RAAM OPEN!" of "RAAM DICHT! RAAM DICHT!" in plaats van: "zou je/u het raam even open/dicht willen doen?" en daar erger ik me nogal aan. Vandaar dat ik de term allochtoon wel relevant vond voor m'n verhaaltje. Maar goed, misschien had ik bovenstaande er dan bij moeten zetten.
ohja en dit ging over wat er in t vorige irritatietopic stond |
racist.
|
zoemende muggen die in mijn kamer willen overwinteren :mad:
|
Citaat:
ja ja.. |
mijn notitieblok heb ik op school achtergelaten godverdomme :mad: en daarin zaten foto;s die ik had gemaakt voor een opdracht !!!! nog een keer godverdomme :mad:
ik hoop dat iemand uit mijn groepje het heeft meegenomen |
HOI Ik ben dik en zwaar aan het worden kunkerzooi :)
|
M'n wijntje is warm geworden :(
|
Ik weeg vier kilo meer dan een maand geleden, hohohohoho :D ;)
|
NA JAAA ze gooien zomaar mijn WAT zielig topic dicht of is dit de nieuwste wat zielig topic ??!!
|
Mijn huisgenoot staat al 20 minuten onder de douche en ik moet over 15 minuten weg. KrchigfAUS897.
|
mn vakantie is vrijdag gedaan.. en ikmoet nog mn programma samen stellen :mad:
|
de bussen staken tot negen uur en ik hoorde net dat ze nu de hele dag niet meer rijden, waaaaaaaat?
|
mijn kat is uit het raam gevallen op haar hoofd, ze doet het nog maar het had beter gekund.
|
stelletje politiek correcte mierenneukers
|
Citaat:
|
mijn kat is aangevallen door een andere en nu is ie zielig :(
|
ik dacht dat ik vrij was en toen werd ik wakker gebeld en moet ik toch naar school komen voor een gesprek met de studieadviseur :mad:
|
ik raak in een winterdepressie.
ik keek vandaag naar buiten en ik werd droevig en dan maken die bouwvakkers hier voor de deur ook nog eens echt een teeeeeeringherrie en ik heb alleen maar domme kleren en omg over 3 dagen word ik 20 :(:(:(:( |
Ik wou net even gaan douchen staat de schilder met z'n vrolijke kutkop voor het badkamerraampje.
|
ooohw m'n vriend heeft de koelkast neit goed dichtgedaan dus staat ie al een paar uur open en nu is alles nat (n)
|
pimp slap em (Y)
|
Citaat:
|
ohh ja :mad:
|
MySpace errors. Al de hele fucking ochtend. :mad: (n)
|
Limburgismen in een verslag dat ik aan het verbeteren ben:
|
Citaat:
heb me verslapen voor werkgroep (wie verzint dat ook om 9 uur smorgens) en nu moet ik een vervangende opdracht doen, alsof we in die werkgroep ooit wat nuttigs doen :confused: |
Citaat:
|
ik zou eigenlijk langs mijn vriend gaan maar nu moet ik plots naar de orthodontist (n) :mad:
|
ik moet zo werken, en een vriendinnetje doet een beetje vreemd en dat vind ik niet heel relaxt (n)
|
Citaat:
|
Elke baan heeft gewoon zn voordelen ;).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Koppijn!
En vrij vermoeid. :) |
mijn fiets desintegreert ieder uur verder.
|
Mijn kat heeft vlooien, mijn haar wil niet zitten en ik ben alleen vanavond.
|
Kut racisten daar irriteer ik me aan.. lopen lullen achter me rug omdak halfbloedje ben en recht in me gezicht doen alsof ze me vriend zijn..
|
haha
|
halfbloedjes for teh winz.
|
de baas #1, heb je msn? ik zit in hetzelfde schuitje :(.
|
haha als ik pech heb gaat de kamer die mn huisbaas voor me geregeld heeft niet door en word ik dus maar DAKLOOS ofzo aangezien ik er eind deze week uit moet.:)
|
jij verhuist wel vaak he (n)
|
ja,(n)
het is gewoon kut,zo hoog zijn mn eisen niet en ik kan verdomme niets vinden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:02. |