![]() |
Saffierstraat 144 (GR) - Wonen er forummers vlakbij jou?
Vandaag zag ik het welbekende gele scherm op nummertje 144. Ik zou niet weten welke forummer daar huist.
Zie jij ook wel eens iemand bij jou in de buurt forummen? Weet je ook wie dat is? |
Saffierstraat is hier vlakbij. :o
|
Jawel hoor, ik weet er hier zo minstens drie te wonen.
|
Er wonen wel forummers vlak bij mij, maar dat weet ik niet omdat ik ze heb zien forummen.
|
in de saffierflat huist er ten minste nog 1 forumer op den derden verdieping van m'n huisgenoten weet ik het niet...
|
MieX woont vlakbij mijn vriend, verder weet ik t niet.
|
Ik heb geen idee, er wonen vast wel forummers in Leiden. :confused:
|
Citaat:
|
Ik heb nog nooit mensen uit Hengelo over het forum gehoord. De enige die ik "ken" is sukkelgirl12, maar daar blijft het dan ook bij. :p
Sennah trouwens ook, die heeft bij mij op school gezeten. :) |
Er wonen aardig wat forummers in Nijmegen ja.
|
Ik heb het gele scherm al een paar keer op de universiteit gezien :) Geen idee wie het waren...
|
ik ben trouwens altijd bang dat iemand die ik op t forum heel irritant vind ineens iemand uit real life blijkt te zijn :D
|
Citaat:
|
Die ze in real life kent, waarschijnlijk. ;)
Geen idee, maar ongetwijfeld.. Wie woont er in de Vogelenbuurt in Utrecht? Wel mensen van m'n opleiding iig, maar geen actieve leden ofzo.. |
wie wonen er allemaal in amsterdam oud zuid?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij wonen d'r een aantal in Zoetermeer, maar ik zal ze vast niet kennen :confused:
|
Citaat:
|
Er wonen vast wel wat forummers in Amersfoort.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja ,maar ik ken jullie niet in real life, bedoel ik :p
|
Nijmegen zit vol met forummers.
|
Coopergirl woont hier op loopafstand vandaan, maar ik ben haar verder nog niet tegengekomen.
Lang leve Zwollehttp://www.samurize.com/uploads/smil4378ededdfd68.gif |
Scarlett woont 1,5 km van mn voordeur vandaan
Whappie idem En dan woont er natuurlijk nog meer forumgespuis in Utrecht maar die kan ik niet zo 123 opnoemen. |
Ik heb nog nooit mensen in de buurt zíen forummen, maar er woont er eentje bij mij op de hoek zowat, en velen in de buurt
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik woon zelf ook vlakbij CS, maar dan aan de andere kant van het spoor, in een studenten-wooncontainer langs de Eem. Oh, en Mazemouse is de dichtstbijzijnde forummer, hij is praktisch één van mijn buren. :D |
Citaat:
|
Citaat:
En nou ja, forummers uit Groningen dus, maar ik heb nog nooit een geel scherm ergens gezien verder. :p |
Ooit postte iemand hier ooit in reactie op een foto dat hij/zij min of meer tegenover mij woonde, aan het Van Brakelplein in Groningen. Maar ik weet niet meer wie.
Ik zie wel soms een geel schermpje in de computerzaal :Y maar niet vaak |
Ik ken dr maar 2... mn zus en charlie brown
|
Ik zou geen idee hebben wie er in omstreken Almelo woont... Of beter in Almelo... die op dit forum zit...
Iemand? |
Hee, Jon woont ook in Amersfoort. Ik win.
|
Zat/teveel.
Sarah woont aardig dichtbij, en een hele sloot onzinners zit hier ook in de buurt. |
SE woont in een dorp op 20 minuten fietsen, verder ken ik niemand uit de buurt van Someren die op het forum zit.
|
Wonen er nog forummers in de jordaan ? :evil:
|
Citaat:
Maarreh.. ja, bergkwartier=wel grote huizen ja. Maar we wonen dan wel vlakbij elkaar, want ik woon op 2 minuten fietsen van CS.. En ik fiets altijd langs jouw buurt als ik naar de sporthal ga op zaterdag. :) |
Citaat:
en Katje woont ook in assendorp sinds kort (en verder zijn er nog meer zwollenaren zoals Deadlock, zao en de rest ben ik even vergeten (n) :o ) |
Bloem represent doetinchem ook volgens mij.
|
Ik heb nog nooit iemand zien forummen, behalve een vriendin van mij. Ik geloof ook niet dat er veel mensen in Maastricht wonen hier.
|
Volgens mij wonen er behalve ik geen actieve forummers in Vlaardingen.
|
Sarah woonde bij mij in de buurt. Verder weet ik wel een aantal mensen die in Enschede wonen, maar niet heel dicht bij mij in de buurt wonen.
|
Meerdere waaronder mijn eigen vriendlief (Masterdj). En ~*Kar*~ hier op s.com, verder nog heel veel inactieve forummers. :)
|
Niemand in Amsterdam ? .... :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zijn genoeg forummers die uit Mestreech komen, maar ik zie ze zelf nooit forummen. :o
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:41. |