![]() |
RuG - aanmelden?
Hey mensen,
Door omstandigheden heb ik niet per 1 September kunnen beginnen met een studie. Weet iemand hier of ik me alsnog kan aanmelden bij een studie aan de RuG en bijvoorbeeld in November ook kan beginnen? |
Volgens mij kan het wel, maar of het handig is, is weer een ander verhaal.
|
Ik weet niet of het kan, maar het ligt er ook heel erg aan per studie of het uberhaupt mogelijk is. Dus bel ze gewoon.
|
Volgens mij is het bij veel opleidingen zo dat je je tot uiterlijk 1 oktober in kan schrijven, dus dan zou ik dat als ik jou was heel snel gaan uitzoeken!
|
Citaat:
|
Ik ben zelf 2 jaar geleden ook pas in november met een studie begonnen (aan de RUG).
Ik heb dat jaar ook gewoon mijn P kunnen halen, dus het kan best. Ligt natuurlijk wel aan de studie die je gaat doen.. Gewoon even bellen.. en dan moet je bij de administratie langs geloof ik, in het academie gebouw. succes, |
ik ben aan het kijken voor een HBO studie en op die locatie waar ik dat wilde was die datum dit jaar verzet naar 1 september :s toen waren de studies nog niet eens begonnen :confused:
mja krijg vandaag bericht, dus wens me geluk |
Na-inschrijvingen zijn ook aan de RuG best wel mogelijk, maar of het studietechnisch handig is?
Ga daarvoor naar het STAG/CSA in de Uuurwerkersgang (opzij van Harmoniecomplex, naast Turftorenstraat-locatie van de rechtenfaculteit. (N.B. het CSA zit NIET meer in het Academiegebouw... Vergeet ook niet alles op tijd te regelen met die andere bureaucraten in Groningen (de IBG...). Succes! |
Bedankt voor de reacties, ik ga er morgen direct achteraan bellen! Laat daarna wel even horen of het idd nog mogelijk was :)
|
je kan je tot morgen per 1 september inschrijven :)
|
niet grappig ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
p.s. http://img151.imageshack.us/img151/4835/csaia4.th.jpg |
Citaat:
(Zoiets kan ik niet als digibeet... :bloos: ) |
Nou ja, Google Earth is niet echt heel moeilijk hoor :o