![]() |
Wat draait er om de aarde?
|
:d
|
Triest. :(
|
Haha, ik geloof hier echt geen snars van :D Maar wel mooi :D
|
Damn. Zoveel mensen zo dom..
|
(n) :D
|
RofLmaOmfgz0rs :|
Trouwens, alles draait toch om Frankrijk? :D |
Ik snap echt geen zak van dat Frans...
Maar het is me wel duidelijk wat die woorden op het bordje betekenen. lune is maan en soleil is zon, toch? Vroeger dacht ik dat Belgen het domste volk op aarde waren, wellicht had ik het fout en zijn Fransen het domste volk op aarde. Als 66% van de zaal denkt dat de zon om de aarde draait dan is dat wel echt erg... |
jamaar de zon gaat toch van links naar rechts en dan draait hij toch om de aarde :(
|
Citaat:
|
:|
|
het is 56%.. maar dat is al erg genoeg.
Wat een idioot. |
Citaat:
Toch:| |
ok dit kan niet kloppen :eek:
|
OMG... dit is inderdaad wel heeel erg...
Maarja,,, misschien heeft ie t nooit op school gehad ofzo... |
Mickey, ik merk dat je YouTube ontdekt hebt? :D
|
Whaha, 58% fout, die Fransen toch...
Over Weekend Miljonairs gesproken, deze is ook leuk. :D Maar volgens mij is deze nep, want je hoort geen publiek lachen of zo... |
Ik vind het in Nederland trouwens wel mooier gefilmd/ of mooiere studio heb ik zo het idee..
|
Citaat:
|
Jezus Christus, wat een mongool als dit echt is. En dan wel mooi een bril opzetten. Daar hou je niemand mee voor de gek, aap!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De mensen die denken dat het nep is (wat ik niet denk), je kunt het zelf uitzoeken want degene die het filmpje geupload heeft zegt wanneer het uigezonden moet zijn: Ca s'est vraiment passé le 13 juillet 2006 sur la première chaîne de télévision française, regardée par des millions de personnes, et c'est effrayant... ( dit is echt gebeurd op 13 juli 2006 op kanaal 1 vd franse tv, gezien door miljoenen mensen, 't is vreselijk).
|
Citaat:
Btw het Franse net is TF 1. |
En normaal is de achtergrond toch niet zo donker :S??
|
en op t einde , ''made by'' en dan dorus ofzo, en je ziet robert ten brink en die gast niet tegelijk,duidelijk NEP dus.duh
|
Lees al die reacties dan. Het is gewoon uitgezonden.
|
Citaat:
|
Haha, wat een ei.
|
En dan toch 1500 euro winnen. Waarom hij wel en ik niet?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien zijn die mensen in de zaal ongelofelijk gemeen en straffen ze die man af omdattie zo dom is? ^^;
Toch wel vreemd dat zoveel mensen denken dat de zon om ons heen draait. Maffe fransen, hoor. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
:( |
Citaat:
Want ach, er was met de Nederlandse Weekend Miljonairs ook eens een domme kandidaat die bij de allereerste (oersimpele) vraag het verkeerde antwoord gaf. :) |
Vergeet niet de 2% die denkt dat Mars om de aarde draait :D
|
Citaat:
tja, bij mij in groep 8 waren er ook nog mensen voor wie het nieuw was dat de aarde om de zon draaide, en ik betwijfel of díe dat toen allemaal onthouden hebben. Sommige mensen zijn gewoon niet zo geïnteresseerd. Of niet zo slim. Of allebei. |
omg, en ik dacht dat ik het toppunt had gezien toen ik een amerikaan zag die pissig op de engelsen was omdat zij hun taal hadden gestolen...
|
Zulke dingen maken het leven toch de moeite waard.
|
Ik had al niet egt zown hoge pet op van fransen, en dit bewijst mijn gelijk maar weer eens :D
Wat een ongeloofelijke piemel is die gast!! |
Citaat:
|
Citaat:
Heb je franse kenissen ofzow? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jongens :D :nono:
|
Citaat: