![]() |
artikelen frans
Mijn frans is heel erg slecht, maar door die *fijne* 2e fase moet ik wel nog 100 blz. franse artikelen lezen, maar dat kan ik dus niet echt. Heeft iemand franse artikelen voor me, waarvan ook de letterlijke vertaling in het nederlands (of engels) bestaat? Mijn leraar is namelijk zo *lief* om bij ieder artikel wat ik laat af tekenen een paar regels te laten voor vertalen, om te kijken of ik het wel echt gelezen heb. Ik heb dus en de franse en de nederlandse (/engelse) versie nodig.
|
als je naar www.altavista.nl gaat en daar (links in het scherm) op 'vertalen' drukt, kan je de tekst in het engels laten vertalen vanaf het frans....
ik gebruik het zelf ook altijd, oke het is niet helemaal perfect engels, maar goed te lezen hoor! heb jij misschien nog een paar links naar artikelen eigenlijk? want ik zoek ook artikelen van ongeveer 1 A4tje, maar die zijn zo moeilijk te vinden (of ik kan het niet, maar alles wat die fransen schrijven is veel korter of veel té lang!) Alvast bedankt! |
Sorry, ik heb niet echt artikelen voor je van 1 A4tje, bij mij is het meer zo van hoe langer hoe beter, dan kom ik tenminste aan mijn aantal blz.
Bedankt voor je link, maar babelfish kende ik al, is wel aardig, maar niet super.. [Dit bericht is aangepast door the_shadax (20-11-2001).] |
Je moet naar www.momes.net
en daar op histoires drukken.. daar krijg je allemaal kinderverhaaltjes in het Frans...zijn net zo makkelijk!!!! En ze zijn er in verschillende lengtes.. is echt heel handig! |
Tnx, ik heb nu een of ander fantastisch kerstverhaal gelezen, weet verder nog iemand iets?
|
Citaat:
als ut wat moeilijker is --> www.lemonde.fr is een franse krant. en je hebt ook nog www.phosphore.com of www.phosphore.fr weet het ff nie meer, maar dat is frans jeugdblad |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:35. |