![]() |
werkstukonderwerp
heeft iemand een goed idee voor een werkstukonderwerp
voor iemand uit groep 8? schrijf dan ff een berichtje groetjes sandra (y) |
Ik heb in groep 8 een werkstuk gemaakt over Martin Luther King, en eentje over de kruistochten, en eentje over het oog. Misschien is dat ook wat voor jou :). Maar het is natuurlijk altijd leuker om zelf iets te bedenken. Wat is je lievelingsvak?
|
Hoe wordt je premier? (lekker actueel) :D
|
Een willekeurig land (Spanje, Noorwegen, Amerika) dan kan je iets schrijven over de cultuur. Of over een bekend persoon bijvoorbeeld Nelson Mandela. Of je schrijft het over je lievelingsdier. Of je doet het over hoe de gemeenteraad werkt.
Over het broeikaseffect, zeehonden, zintuigen etc :) Bij ons mocht in groep acht ontzettend veel eigenlijk :) |
Paris Hilton!
|
Wat ik me nog kan herinneren van onderwerpen voor spreekbeurten en werkstukken: drop, kaas, circus, de Romeinen, vulkanen, het oog, het oor, Greenpeace, de Middeleeuwen. Of kies een dier, een sport, een land, een tijdperk uit de geschiedenis, een bekend persoon... Genoeg onderwerpen te over. Kijk eens in de bibliotheek, wie weet loop je dan vanzelf tegen een leuk onderwerp aan.
|
Eheum ....Mijn paard/hond/kever/cavia/hamster/slang/
M'n vader zijn werk, de VS/UK/NL etc etc |
Doe het over de zwaartekracht, of over Einstein of over een andere natuurkundige. Je hebt geheid succes.
|
ja we zullen meteen ook maar even de algemene en speciale relativiteitstheorie erbij halen :s
|
Citaat:
|
Ineens bedacht ik me dat we daar al een heel mooi topic voor hebben!
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1275480 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:33. |