![]() |
De mosh brengen
Vind jij het maar prutsers die als een gek om zich heen staan meppen danwel trappen dan wel tegen elkaar in stormen?
(verder is het topic gewoon een dekmantel om dit geniale filmpje te kunnen posten) http://www.break.com/index/baby_rocks_out.html |
leuk toen ik 16 was, nu niet meer
|
Haha, jong geleerd=oud gedaan.
Wel cute en hij kan zelfs headbangen <3 Oh en gasten die in het rond meppen en trappen (en dikke spikes dragen in een pit) zijn vertiefd irritant en mogen wat mij betreft uit de mosh worden gepikt om dan in de ballenbak gegooid te worden waar ze thuis horen. |
de dodrecht mosh crew mag pas echt dood.
met hun 'flashm0shes' zz. |
Citaat:
|
Je moet wel moshen enigszins conform de muziek natuurlijk. Slayer is beuken, enemy ground is kickboxen, rise and fall is headbangen, justice is 2 steppen etc. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vroeger ok en deed ik graag mee, nu sta ik liever erbuiten om nog wat mee te krijgen van de muziek :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dat filmpje is echt té vet. (y) |
nu kijk ik ps, omg die baby haha.
|
Een fatsoenlijke hardcore-pit is leuk om naar te kijken, verder boeit het me weinig.
|
Is echt lang geleden, eigenlijk:p.
|
haha :D (y)
|
Ik ben niet van de teringharde pits, daar blijf ik dan ook uit. Bij Tool ofzo is het meestal wel te doen.
Dat filmpje is vet. Drop die knul in een pit en er blijft niets heel van die Sleejerboeren. |
Ik moet er altijd wel om lachen. Heel hartelijk ook nog.
|
Citaat:
|
Doe mij maar stagediven en meebleren!
|
Bij Fear Factory was er gewoon alleen maar 1 reuzachtige pit. Alleen aan de rand stond een leger van stonde zombies.. oja en de gewonden lagen een stukkiej verderop.
Vhet filmpje! Dat is de instelling die we moeten hebben! :) |
vet filmpje, maar dat hele hc mosh gebeuren vind ik maar triest. doe mij maar een goeie punkpit op zn tijd maar ook daar ben ik niet vaak meer in te vinden
|
Moshen is nooit aan mij besteed geweest, ik kom naar een concert voor de muziek, en het goed meekrijgen is lastig als je iemand z'n elleboog uit je zij aan het pulken bent.
|
doe mij maar met een glaasje cola aan de kant :o
|
Ach gelukkig zijn er nog steeds mensen die zo opgefokt kunnen raken van een band dat ze los gaan en nee dan bedoel ik geen ingestudeerde bewegingen of iets dergelijks.
Hardcore punk = aggressie. Je gaat er heen voor die reden? Je speelt in zo'n band voor een reden. Niet omdat je denkt dat er geen betere muziek is dan dat(of misschien ook wel haha).....ik luister 10x liever naar Chuck, Jimi of wie dan ook. Dus doe maar lekker alsof je er te volwassen voor bent en je er fijn op neer kijkt, maar dan heb je sowieso al geen fuck te zoeken op die show. Gezellig kletsen en de jaded been there, done that gast uithangen doe je maar bij de arty farty optredens of in je favoriete cafe. |
Citaat:
|
Citaat:
|
moshen is gay
|
Citaat:
Gezellig klessebessen en de hele avond buiten staan terwijl de bands aan t spelen zijn vind ik maar triest iniedergeval. |
ik haat moshpits omdat ik er altijd blauwe plekken aan overhoud, zelfs als ik niet eens meedoen
maar ik houd van moshpits omdat het te leuk is om naar te kijken. en dat filmpje is geniaal (y) |
Citaat:
|
Ik ga weinig naar concerten maar zo'n moshpit vermijd ik iig, want dat je kop in andermans oksel wordt gedrukt lijkt me niks, plus met mijn lengte word ik toch omver gelopen.
|
Moshen is gaaf op z`n tijd, lekker los gaan. (y)
|
Citaat:
1 keer gedaan, toen ik 15 was, de rest was bijna allemaal rond de 20, nooit meer... |
Zo nu en dan vind ik het stiekem best leuk om mee te doen. Kijken is altijd leuk.
En de [dmc] mag inderdaad erg hard dood. |
Citaat:
|
Citaat:
hahaha OMFG n00b (n) |
Was laatst op een festivalletje in Hoogeveen. Waren 2 jochies van amper 10 jaar. Zwart haar, spikes en een CoF/MM short of course, geloof ik. Volgens waren ze nog net niet de mosh in.
|
|
Meestal als het een goede show is en mijn mood is er ook naar wil ik mijn dans schoenen nog wel eens aantrekken, of als je aan de zeikant staat en er staat constant de zelfde gast op de zeikant in te beuken (dancefloor Justice)
maar ik moet zeggen dat ik de laatste tijd net zo graag gewoon aan de zeikant sta te kijken. wat het filmpje betreft: HARDE SHIT!!! |
Citaat:
zijkant |
Citaat:
|
als het niet te hard gaat vind ik het wel grappig.
maar men moet niet op mijn hoofd proberen te springen. |
Citaat:
|
Citaat:
sommige van die xfashionxemoxcorexmoshersx echt TE grappig zijn voor woorden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is er gay aan je uitleven op de muziek (op de halfnaakte zwetende gasten na :D) :confused: .
|
moshpits zijn bedoeld voor bands die muzikaal gezien blijkbaar niet interessant genoeg zijn (n)
|
1. Er is iets heel erg disturbing aan dat filmpje maar ik kan mijn vinger er niet op leggen.
2. Lamb of Gay is een kankerband. 3. Als je jaded bent doe je niet aan gezellig kletsen. 4. Ik sta vaak buiten bij bands omdat de meeste bands kut zijn. 5. Sabbath > Hardcore. 6. Ik ben nog steeds verliefd op muziekvlinder. 7. Fashionemocoredudes zijn misschien net iets minder erg dan van die dudes met nu-era caps en enorme gaten in hun oren die aan ballet doen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:44. |