![]() |
[GPRS] I-net op je mobiel bij T-mobile
heeft iemand toevallig ervaring met internetten op je mobiel via t-mobile ? ik heb t nu eindelijk voor elkaar gekregen om mijn wlan op te komen met m'n telefoon, en vind t eigenlijk wel zo handig ook buiten mijn huisje te kunnen i-netten.
wat is de snelheid ongeveer ? is het ook echt onbeperkt ( zoals ze in de reclame schreeuwen ) ? of kan ik beter een andere provider nemen hiervoor ? |
Citaat:
|
Pocket Internet Totaal (9,50 pm)
Downstream: 64 kb/s Upstream: 16 kb/s Internet Totaal (49,50 pm) Downstream: 384 kb/s Upstream: 128 kb/s Internet Totaal Plus (69,50 pm) Downstream: 1,8 mb/s Upstream: 385 kb/s |
k , thnx.
die 9,50 word gewoon van de rest van je abbo ingehouden ? of komt dat er bovenop ? |
Citaat:
|
Laatst kwam bij (volgens mij) Radar iets over internet via/bij T-Mobile en daar had iemand een rekening gehad van +/- 10.000 euro, omdat hij ergens overheen gegaan was o.i.d.
Ik weet het ook niet meer precies, maar ik zou alles nog even goed nakijken en misschien ook even op die site kijken van bijv. Radar |
Citaat:
|
Ik gebruik Pocket Internet Totaal nu 2 maanden en ik ben tevreden. De snelheid is niet wat je van adsl verwacht, maar snel genoeg als je bijvoorbeeld even je mail wil checken of het laatste nieuws via de pda versie van nu.nl wil lezen.
Je moet idd trouwens oppassen dat je niet gprs aandoet als je per ongeluk op T-Mobile Duitsland zit, dat kost je klauwen met geld en de T-mobile portal T-Zones is/was ook niet onbeperkt met PIT. Owja, als je nog een oud PIT abbo hebt dan heb je nog Hotspot gebruik via Wlan erbij in zitten, de algemene voorwaarden zijn voor abbonnee's na juli (dacht ik) gewijzigd.. En laat nou net mijn abbo in Augustus in zijn gegaan... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:59. |