![]() |
Het is uit.
Oke, het is uit, ik moet helemaal opnieuw beginnen.
Waarom ik hier terugkom, omdat ik hem via dit forum had ontmoet :eek: Andere mensen ervaring met het verwerken hiervan? X |
Er is net een topic over het verwerken van je ex.
En wat je moet doen? Alles eruit huilen, zijn msnadres uit je lijst gooien, alle smsjes uit je telefoon verwijderen, foto's weghalen, al zijn spullen verbannen. Dus eigenlijk alles wat je aan hem doet denken opbergen. Dit is het eerste proces om het zo maar eventjes te noemen. Na de eerste uithuil dagen ga je lekker afleiding zoeken. Richt je op je studie maar vooral ook op je vriendinnen. Die kunnen je er doorheen slepen. En bij hen kan je ook ongehinderd klagen over hoe stom hij wel niet is. Schrijf verder van je af in een dagboek. Gewoon al je gevoelens neerkladden, werkt echt heel goed om alles op een rijtje te krijgen maar toch niemand pijn te doen. Sterkte ermee, hoop dat je een beetje snel eroverheen bent. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maar je kunt 'm toch niet zomaar hoppa just like that uit je leven verbannen? lijkt mij. ja ligt natuurlijk aan de break up op zich, maar als ie je niet iets heel verschrikkelijks heeft aangedaan lijkt bovenstaande me nogal drastisch..
|
Citaat:
|
Citaat:
Je kan de dingen ook een plek geven, zonder ze uit je leven te weren. Iemand waarmee je een relatie hebt gehad, heeft die tijd deel uitgemaakt van je leven en door dat te verbranden, weg te gooien, te weren, zal je dat deel van jouw eigen leven ook weggooien, iets waar je later grote spijt van kunt krijgen. Dingen met bepaalde herinneringen opbergen, een andere plaats geven en stap voor stap zoveel zodat je er geen moeilijke gevoelens meer aan hebt, is geleidelijker en hierdoor dnek ik dat je veel beter kunt verwerken. Dingen opschrijven werkt zeker wel goed, al is het geen must. Praten met vrienden werkt ook erg goed en veel leuke dingen met hen gaan doen. |
Tsjah Wolter, sommige mensen hebben blijkbaar een vreemde manier van aanpakken.
Tip aan de TS, fake je gevoelens niet naar anderen en laat gewoon aan iedereen die wil weten hoe het met je gaat weten dat het niet zo lekker gaat, praat het eruit :) |
Citaat:
|
Dingen opschrijven kan ik niet, dat heb ik al genoeg gedaan en dat werd soms niet echt geloofd of gewaardeerd, heb ik dat weer aan overgehouden :s (n)
Ik kan gelukkig wel bij een paar echt goede vrienden terecht, dat is wel fijn. Gesprekken kunnen zo opluchten! Toch kunnen die er niet de hele tijd zijn. Voel me zo raar, kon ook niet slapen. :( |
Citaat:
|
zelfde reden als ik, gewoon, meepraten ;)
nee maar ok. jij ook sterkte dan.. |
Citaat:
|
Al die forumrelaties vallen in duigen :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet allemaal, ken een stel dat wel al lang bij elkaar is.
Ja maar van me afschrijven kan ik even niet heb het gevoel juist afleiding te moeten zoeken. Heb ik, blijf er toch aan denken (n) Bovendien ga ik bij schrijven alleen maar héle positieve en negatieve dingen realiseren, misschien blijven hopen etc. ik word daar helemaal gek van! |
dan moet je het niet doen he, alleen als het helpt (y)
ik ga nu iig afleiding zoeken, dingen doen. |
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1464193 |
Lente, is jouw relatie nu ook over?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:45. |