![]() |
[WinXP] Windows sluit niet meer af-topic #zoveel
mja ik heb al een beetje rondgegoogled en in de archieven van s.com gezocht, maar voor zover zonder succes:
Mijn verse Compaq notebook wil Windows niet meer afsluiten nadat ik op start-afsluiten-afsluiten heb gedrukt (evenmin wil deze opnieuw opstarten of een gebruiker afmelden). Nadat ik er op klik, verschijnt dus gewoon het bureaublad weer, er sluiten zich ook geen taken af. bij configuratiescherm --> energiebeheer zou ik ergens moeten klooien lees ik hier en daar, maar het precieze weet ik er niet van. voordeel is wel dat ik nu 24/7 kan forumen, yeah :mad: (Y) \m/ |
Citaat:
(zelfs iemand die een compaq heeft/had) :) Zoekhint: Trefwoord: afsluiten "zoek op inhoud" -> doorzoek volgende fora: s&m) |
Idd, gebruik de tijd die je pc aanstaat maar om te zoeken. :p
|
Hm? Met de zoekfunctie kom ik alleen maar topics tegen van maanden oud, die bovendien de vraag van de TS niet beantwoorden (die topics gaan over andere problemen).
|
ja 99% van die topics (en google pagina's ) gaan over afsluiten waarbij de pc zich opnieuw opstart, het enige topic waarbij het over DIT probleem gaat, geeft het antwoord niet :p
update: vanmiddag ging ik huilen bij mijn huisgenoot dat m'n compie niet meer uit ging en toen deed hij belachelijk dat ik niet zou weten hoe je een computer uit moest zetten enzo en dat was frustrerend :o en toen zei ik heel bijdehand dat ie het maar eens moest proberen, met z'n grote praat ....maar je raadt het al, toen sloot ie opeens wel af :D terwijl ik eerder wel een uur had gewacht op reactie van dat stomme ding, maar er gebeurde dus niks maja nu doet ie het dus eventjes, ik hoop dat het tijdelijk was, maar neem aan van niet, dus dit topic blijft relevant :o |
of nouja, msischien geeft dit topic wél het antwoord, maar begrijp ik gewoon niet wat geadviseerd wordt :p
http://forum.scholieren.com/showthre...ighlight=sluit |
Nee, daar wordt niks zinvols geadviseerd. :o
Maar ik zou het zo snel ook niet weten. Hier staan nog wat dingen die je kunt proberen. Vooral stap 3 lijkt me nuttig; zo kun je dus zien of het door één of ander programma dat op de achtergrond draait wordt veroorzaakt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:35. |