![]() |
Who's line is it anyway?
Heb ik laatst ondekt :o , echt zo grappig, ben gelijk verslaafd eraan. (zie ava ;) ) Op youtube kan je heel veel filmpjes bekijken.
In Amerika is het eerste amerikaanse seizoen net op DVD uitgekomen... Maar lijkt me sterk dat het hier ook wordt uitgebracht. Wie kent het nog meer en wat vind je ervan? Favo acteurs, favo spel? |
WHOSE line is geniaal, met name Colin en Ryan, Wayne loopt over van het talent en kan alles. Greatest hits vind ik het tofst, het gedeelte tussen colin en ryan dan. De 4e gast en het zingen vind ik 99% van de keer saai.
|
Dit programma is zeker erg goed.
|
Is dat niet een soort "dit was het nieuws"?
|
Citaat:
Whose line is de show waar De Lama's op gebaseerd is. |
Dat is echt zoooo suupergrappig, al vind ik vaak de vierde gast niet zo boeiend.
Wayne kan echt goed dansen en zingen, en Colin en Ryan zijn gewoon een geweldig duo. |
Jammer dat Chip er niet vaker in zat.
Partyquirks en Superheroes vind ik eigenlijk niet zo veel aan, Greatest Hits en de Hoedowns zijn vaak hilarisch :D |
Citaat:
Mijn favo acteur is toch echt Colin Mochrie. Vanzelfsprekend vooral in combinatie met Ryan Stiles. Brad Sherwood vind ik minder leuk en Kathy Greenwood vind ik ronduit slecht. Veel gasten zijn ook erg leuk: Robin Williams, David Hasselhoff, Richard Simmons(!) Beste games: Narrate, Greatest Hits, Scenes from a Hat, Let's Make a Date, Hoedown, Irish Drinking Song, Three-Headed Broadway Star. Slechtste games: Props (met stip op 1), Stand/Sit/Bend en variaties daarop, Scene to Rap. |
Citaat:
en hoe kennen jullie de filmpjes?? bbc of downloaden...? Ik vind Ryan en Colin het leukste, Wayne kan echt heel goed liedjes improviseren en Chip en Brad zijn leuke 4de gasten. Drew ligt vaak helemaal plat en dat is ook komisch ;) Spellen: Irish drinking song, Greatest Hits, Scenes from a Hat, Sound effects :) Partyquirks vind ik minderzz. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb alles gedownload (bij elkaar 'gespaard') via DC++ en torrents (zie http://www.wtata.com eens, voor alle torrent-seizoenen) Ook vele Engelse afleveringen heb ik. |
Citaat:
Citaat:
Ik heb nog nooit zo hard gelachen als toen hij ineens de studio binnenkwam, beste ep evar. |
Citaat:
|
Colin <3 (nee n00dles, ik vind je lief, maar niet zo :P)
|
|
verslaafd ben ik er aan :D (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:09. |