![]() |
Wat kan volgens jou ECHT niet (meer)?
http://www.raffaello-network.com/ite...6stivnerot.jpg
Ik zag er zojuist iemand mee lopen en ik dacht NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!! En wat kan volgens jullie niet (meer)? |
spijkerrokjes met daar onder een legging van/met kant , zo kk lelijk (N). zoiezo spijkerrokjes en leggings.
|
Citaat:
En verder: - cowboylaarzen in pastelkleuren met hoge hak van de Tango of de Taft - de welbekende Kanki Kapper-kapsels |
En alles wat wat Purmerend te maken heeft.
|
Ohja, piercings in wenkbrauwen vind ik ook niet kunnen. :(
|
Citaat:
|
ik vind die kurkhakken schoenen echt te lelijk.
|
begin n beetje moe te worden van die skinny jeans overal
|
Gilets, zowel voor mannen als vrouwen. Verbranden (y)
|
oh ja ik vind gouden sieraden nu ook stom opeens
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gouden riemen
|
Citaat:
|
blond
|
britney spears
|
alles wat enigzins aan hiphop en/of tmf doet denken
KLAAR! |
bolero's.
|
Hoofden.
|
van die korte pantalon broeken, tot op de knie of 3/4, en dan van die laarzen eronder brr
|
Citaat:
Zeg dan niks. |
(Witte) laarzen.
|
spijkerrokjes, spijkerjassen, blote benen en open schoenen met dit weer (n)
|
schoenen met punt
|
Vrouwen.
|
Bont.
|
emos en vooral emokapsels
bah |
Citaat:
|
kleding met sterretjes er op.
|
Spijkerblousjes
Leggings Leren broeken :| Kurkhakken Grote truien als jurk.. oh en taillebroeken yuk |
de soepjurken met bloemen, printjes en stipjes van de h&m als iemand begrijpt wat ik bedoel !!
|
Citaat:
waardoor werd je het meest op je pik getrapt? de hiphop of de tmf opmerking? |
Citaat:
Maar ja, daar kom je niet zo makkelijk vanaf als de hype over is. |
Citaat:
|
Kastilianen.
|
gigantische gokken.
|
Citaat:
HAHAHAHAHA. |
Uggs.
|
- Skinny jeans , zelfs als je dun bent..
- Sleehakken - Open teen schoenen |
streepjes (N)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de hele emo en rockabilly scene mag van mij wel even naar een ver land. ik heb het nu wel weer gehad met die lelijke oldskool tats met kersen en shit. alsof je een levende kleurplaat bent. beter neem je gewoon een vette persoonlijke tattoo ( dit is inderdaad een verkapte smeek om een euro of 70-90)
en ja emo's spreken natuurlijk voor zich. maarja, over een jaar of twintig is het emotijdperk vast wat de 80's nu is. vinden alle alto's het weer hip enzo. ik word maar hippie (y) OHJA ik vind die kettingen met van die felgekleurde quasi-bohemian big-ass kralen een beetje suf. er zijn mooie, maar die worden nou net niet gedragen ehehehehe. |
Citaat:
ontopic: mensen die binnen zonnebrillen dragen. en dat het dan buiten ook nog 'ns bewolkt is. |
Die shirtjes die in verschillende kleurencombinaties en kekke printjes, maar toch allemaal hetzelfde model hebben en daardoor over een hele muur verspreid door de H&M heenhangen.
|
sowieso die grote brillen, kanker lelijk
|
indierock!
|
Citaat:
en nog erger: korte pantolon MET legging met kant eronder en dan van die laarzen eronder :| |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:51. |