![]() |
rapidshare
er zou een tool bestaan waarin je de links voor rapidshare maar ta plakken hebt en die dan zelf, telkens als de wachttijd voorbij is, aan de nieuwe file begint. kent er iemand die progje of een variant ervan??
wat als die ip renew tools werken niet bij mij omdat ik achter een router zit. |
Vertaling:
Er schijnt een programma te bestaan voor Rapidshare (Hosting voor bestanden) die automatisch nieuwe downloads begint, je hoeft dan alleen een reeks links in te voeren. Kan iemand mij helpen? De programma's voor Rapidshare werken bij mij niet, omdat ik achter een router zit Er zijn vast wel mogenlijkheiden om je poorten te forwarden in je router, me dunkt. dat zal wel iets gemakkelijker zijn, of niet ? |
Citaat:
|
je hebt het verkeerd vertaald haha :p
hij wil weten hoe zo'n programmaatje heet en of dat programmaatje wel werkt als hij achter een router zit. |
Michael heeft vast en zeker over een aantal applicaties in dit artikel staan. :)
Citaat:
Want met deze commando's krijg je een nieuwe "telefoonnummer" (IP-adres) van je router en niet van je provider. Als ik michael was, zou ik een browser dat meerdere tabbladen ondersteunt (bv firefox, opera) en de "Disable the Yousendit 25 downloads limit"-methode gebruiken. |
Citaat:
boah, ik heb nochtans de moeite genomen 't te vertalen :o |
ik denk dat de meeste mensen geen ipconfig kunnen ik in ieder geval niet.
Voor de rest is het cookies deleten of even voor 3 minuten naar dat nummer bellen voor een Premium Account verder zou er een javascript zijn voor de wachttijd maar die code weet ik niet zo 1,2,3 maar om je op weg te helpen zeg ik het volgende : Google is your friend;) |
als je rapidshare snel naar de knoppe wilt helpen moet je dat vooral doen.
koop gewoon een premium account gierige kut hollander ! (n) |
Zo een tool zou handig zijn, dit is alvast mijn meest favouriete Rapidshare folder, zo een tool zou hier handig zijn met die 120 filmpjes....
(link) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
je kutn de wachttijd trouwens omzeilen door dit voor het rapidshare.de adres te zetten: http://www.anonym.to/?
|
gewoon premuim kopen, gierige hollanders
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Of geen topics uppen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28. |