![]() |
Meisjes : Wat draag je liever?
Rokken/Jurken of gewoon broeken?
Ik hoor vaak meisjes die een jurk of rok totaal niet lekker vinden zitten, en anderen dragen liever geen broek omdat ze dat minder vrouwelijk vinden.. Wat vinden jullie? |
Ik draag vooral rokken in de zomer en met het uitgaan. Dit omdat het lekker zit en omdat ik het mooi vind staan.. en je ziet me bovenbenen niet goed :p
Verder draag ik gewoon broeken... wrom? tja.. :p |
soms vind ik een broek niet lekker zitten, en soms wel en dan geen rok
lange rokken vind ik wel nooit lekker zitten, bah lijk ik net zo'n gelovige (n) |
Ik draag liever een rok/rokje/jurk omdat ik het lekkerder vind zitten,zo'n broek gaat in je ass zitten,mjah en wijde broeken vind ik lelijk:D en ik vind een rok/jurk/rokje leuker staan dan een broek...met leuke panty erbij en kistjes ofzo ...is toch leuker dan zo'n saaie broek:)vind ik .....
|
mja, hangt van mn bui af.. als ik echt in een 'hang'bui ben dan heb ik liever een broek aan, als ik in een ik-ben-mooi-en-geweldig-bui ben (ja goed, wat daar met mijn hoofd het dichtst bij in de buurt komt) heb ik liever een rok aan.. verschilt echt per dag :)
|
Ik draag de laatste jaren praktisch alleen maar rokjes/rokken/jurkjes, vin ik gewoon veel makkelijker en mooier, en met een broek denk ik al vlugger dat mijn gat te dik is.
|
Het heeft beiden z'n voordeel.
|
Beide.
|
lekkere stringetjes
|
ik draag het beide
|
eumz,ik draag vnl. alleen broeken,maar ik ben tot de conclusie gekomen dat ik eigenlijk veel meer rokken wil ;)
|
Citaat:
|
Ik heb heel vaak een rok aan. Het is zit lekker en staat ook leuk, alleen is het gewoon niet zo practisch. Ik heb ook wel veel leuke broeken, ik wissel het gewoon af.
|
hangt van het moment af, eigenlijk. in een rokje voel ik me 'aantrekkelijker' :eek:. dan durf ik meer ofzo, voel ik me beter. maar ik heb toch vaker een broek aan, omdat je daar toch net weer iets meer mee kunt bewegen en omdat ik veel fiets en fietsen met een rok vind ik alles behalve fijn.
|
hangt van het stofje af. :D :p
|
Ik draag beide wel, maar toch vaker een broek. Da's naar mijn mening toch praktischer :).
|
allebei
maar dan wel een 3/4 rok en alleen als ik ga fietsen vind ik ut ku met een rok... echt zow met je knieën tege elkaar... whiieee |
Ik draag eigenlijk het meeste broeken, vind ik wat makkelijker en kan je ook heel mooi dragen. In de zomer draag ik wel een aantal jurkjes, verder heb ik 1 rokje...
|
Rokjes... Het liefst kort.. Ook vaak lang. Ik draag nooit broeken.....
|
Ik draag alleen broeken, voel me niet echt lekker in een rok/rokje :)
|
Liever rokken, al heb ik wel vaak dat ik aan het iend van de dag als ik thuis ben snel een broek aandoe, zodat ik weer overal overheen kan klimmen en makkelijker ergens kan gaan zitten enzo.
|
Bijna altijd broeken..of broeken met een rok eroverheen..ik zou wel graag meer rokken willen dragen maar kan weinig leuke vinden of je ziet m'n bovenbenen heel erg goed :s
|
Ik draag niet vaak een rokje, alleen als het écht mooi weer is.
Een broek zit lekkerder en is veel praktischer, daarnaast vind ik het niet minder leuk of onvrouwelijker staan. |
Ik vind het allebei erg leuk. Maar ik heb meestal toch een broek aan omdat dat wat warmer is en omdat ik daar toch wel wat meer dingen mee kan ( wijdbeens gaan zitten enzo :D )
Rokjes staan meestal wel koel, maar ik heb weinig leuke rokjes. |
Ik moet van mijn geloof een rok aan... Ik heb dus niks te kiezen..
|
Citaat:
*ugh* |
een broek is echt veeeeeeeeeeeeeeel fijner!! :cool: dan hoef je nie echt op te letten op je manier van zitten en je kunt fijner fietsen en het is wa practicher enz. daarom draag ik eik ook alleen maar broeken maar ben toch van plan om een rok aan te gaan schaffen voor in de zomer! maar dan nie meer dan 1 rok!
|
ik ben absoluut een broeken-meisje.... heb nooit aan jurkjes en dat soort dingen gedaan.. maar ik ben oowk van mezelf nie echt een supervrouwelijk type ben meer een jongens-meisje meer van autootjes dan barbies en veel in bomen klimmen enzow vroeger en nou benk nog steeds nie echt vrouwelijk... en ik heb oowk nie echt mooie benen dak denk van dat ga ik showen :D
ik heb 2 rokjes, een lange simpele zwarte die ik als het heeeeeel heeeeel heeeeel warm is nog weleens aan doe omdat ik dan geen broek uithou... een rood kort rokje met aan de achterkant plooien maar die heb ik nog nie zo lang.... |
Hmz, ik heb meer broeken omdat ik het altijd voor lul vond als mensen mijn beentjes zien. Maar toen zag ik opeens zown geweldig rokje dat ik m toch gekocht heb (natuurlijk meteen een goede reden om weer nieuwe panty's te kopen ;) ).
Kijk nu ook in winkels sneller naar rokken/rokjes. Heb laatst ook nog een lange zwarte gekocht. Hijs 3/4 met daaroverheen kant tot aan de grond zeg maar. Ik ben dan wel weer zo klunzig dat als ik me rokje aan heb, ik gewoon wijdbeens ga zitten :o |
Sjah 't ligt aan eht kledingstuk zelf...sommige rokken of broeken zitten nu enmaal onmogelijk...Over het algemeen draag ik alles wel...Broeken zijn gewoon makkelijk en rokken en jurken meestal weer voor het mooie...
|
Ik 'haat' rokken, ik draag dus liever broeken. 't zit makkelijker en ik voel me er lekkerder in, waarom zou ik dan dus een rok dragen? Ook naar feestjes ed vertik ik het vaak om een rok/jurk aan te trekken.
|
Citaat:
|
Strakke broek=moowj, rokje tot op de knieen=ook moowj.
Met uitgaan draag ik toch liever een broek, voel me niet op mijn gemak als ik in een rokje door de stad loop, met al die enge glibbers daar :eek: |
ik heb heel vaak 3/4 rokjes aan, maar ook wel broeken, dus maakt me niet echt veel uit :)
|
Ik draag bijna altijd broeken, daar voel ik meer in op mun gemak. maar op feestjes en in de zomer draag ik ook wel rokjes.
|
Ik draag het liefste rokjes, in de zomer gewoon met blote benen en in de winter met maillots/panties. Ik heb zowel korte- als lange rokken.
|
kdraag graag broeken, das handiger vind ik
|
Citaat:
hebben ze die in rok of broek formaat dan :eek: [/niet meer offtopic] |
Ikzelf draag t liefst jurken :) Of fladderige rokken..
Broeken ook wel, maar dan t liefst wijd.. Ik moet kunnen ademen :D |
Citaat:
Euhw.. jah.. |
Ik draag liever broeken.. ik heb echt een hekel aan jurkjes/roksjes..
bah.. Ik voel me er niet fijn in.. en heb het gevoel dat ik voor lul loop.. |
Citaat:
|
Meestal draag ik broeken, dat vind ik gewoon veel gemakkelijker. Bij een rok voel ik me vaak zo ongemakkelijk (vooral op de fiets :o :D )
|
Draag meestal broeken, is gewoon praktischer.
In de zomer draag ik voornamelijk rokjes |
meestal broeken... vind rokken wel heel leuk, maar voel me er niet heel erg gemakkelijk in...wanneer ik een rok draag is het meestal over een broek
|
k heb altijd broeken aan, is makkelijk, kan je gewoon gaan zitten hoe je wilt enzow ;)
k had vroeger een mega hekel aan jurkjes enzow, nu vinnik et wel leuk staan enzow, maja k voel me gemakkelijker in een broek dus heb nooit rokkies aan :D als k een rok/jurk zou kopen zou t wel een gothic jurk worden *woei* of iig een lange rok :p |
ik heb geen jurken, maare rokken draag ik amper omdat iok ze nie heb en omdat ik er neit mee kan fietsen (heb mountainbike met mannen stang :D )
|
een hakama (broekrok)
Zit zo fijn alleen de bovenkant zit vaak heel strak en hoog. |
het liefst broeken, maar als ik ga zwemmen (eerst een stukkie fietsen en dan is daar zo'n plas) doe ik liever een 3/4 rok aan, want een spijkerbroek plakt zo (draag bijna alleen maar spijkerbroeken)
|
Ik draag liever een broek want dan kna ik doen wat ik wil. (denk aan rondhupsen, in dingen klimmen en gewoon in kleermakersit op de grand gaan zitten.) Maar soms waag ik mezelf wel in een rok want ik vind het wel heel leuk staan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:44. |