![]() |
Compensatie theorie?
heej mensen,
Ik had gisteren een discussie met een vriend van me over de lengte van een jongen en zijn piemellengte. We hadden namelijk ontdekt dat van de lange jongens die we kennen ze eigenlijk allemaal een relatief kleine piemel hebben. En de shorties onder onze mannelijk vrienden naar verhouding een grote. Hoe denken jullie over deze compensatie theorie? |
Citaat:
|
We hebben geconstateerd dat onze Testers, respectieverlijk 187, 198 en 190cm een kortere piemel hebben dan de jongens van 178, 172 en 177cm.
|
Echt een topic wat alleen in de late uurtje geopent kan worden.
|
yup en die zes personen zijn een maatstaf voor de 2-3 miljard mannen die er rond lopen :)
|
Citaat:
|
Ik ben 1,97, moet ik me nu dan zorgen gaan maken? :(
|
Citaat:
|
*denk*
Nee. Mijn exen vallen niet binnen die theorie. |
ken je echt maar 6 jongens?
|
relatief? dus: in verhouding tot de lichaamslengte? Dan klopt het wel, want de uiteindelijke lengte van de penis wordt bijna volledig bepaald door geslachtshormonen en de uiteindelijke lengte van de botten voor zo'n 75 % door groeihormoon en maar een klein beetje door geslachtshormonen. Iemand die lang is zal dus nauwelijks of helemaal niet meer geslachtshormoon hebben dan iemand die klein is, en daardoor ook niet of nauwelijks een langere penis hebben dan de kleinere persoon.
edit: oh in absolute zin. Nouja, een steekproef van 6 is niet erg groot. |
Interessante theorie joh! Poe!
Ik denk toch dat het te maken heeft me de lengte van je vingers hoor! |
Ik ben 1.83 en ik heb helemaal geen piemel, gaat je theorie dus toch op :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee ik denk eerlijk gezegd niet dat de lengte van een penis afhankelijk is van de grootte van andere lichaamsdelen. Maar ik heb dit natuurlijk niet onderzocht. |
Ow ik had altijd gedacht dat het bij mij zo was omdat ik zwart was, blijkt het dus gewoon te zijn omdat ik klein ben. (1.68m)
|
Citaat:
|
volgens mij kloppen al die theorien niet. De ene deskundige zegt er is wel een verband en de ande zeg weer van niet.
|
Ik ben langer dan gemiddeld en mn slappe is niet echt groot nee, maar erect is meneer klaassen wel in verhouding met de rest. Dusja, aan de ene kant klopt je theorie wel, maar aan de andere kant ook niet in mijn geval.
Ik denk dat je theorie gewoon niet klopt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn vriend is 2.01 meter en heeft een piemel van 20 cm
daarentegen heb ik weleens seks gehad met een andere jongen rond die lengte, en hij had een piemel van....nou, t viel nieteens meer op te meter maar ik schat 8 cm |
Je theorie klopt niet.
|
Citaat:
|
Je hebt tijdens je diepgaande onderzoek toch niet alle piem0ls in erecte toestand opgemeten hoop ik voor je?
|
1 woord dat je theorie aan diggelen gooit:
----> Japanners |
Citaat:
Dat zijn hetzelfde broodje aap verhaal zijn als grote voeten => dikke leuter. Hou toch op. |
Citaat:
Oh en het lijkt me niet willekeurig maar het heeft vast niets met voetmaten, vingerlengtes of kleur van de ogen te maken. |
Citaat:
|
Onzin..
Mijn vriend is 1.90 en zijn piemel is groter dan een ex van mij die 1.75 ofzo was. Een een jongen die 1.80 was had de grootste.. Onzin dus. |
Volgens mij kun je uit een vergelijking tussen 6 personen ook een over het algemeen opgaande conclusie bedenken ja. :rolleyes:
|
Citaat:
Helaas, theorie afgewezen, NEXT! :p |
Wanneer komen de Nobel prijzen er weer aan?
|
Citaat:
|
ik heb juist woensdag gelezen in de aktueel ofzo dat de lengte van een man er wel toe doet, want hoe langer de man hoe groter de penisssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
ja het is juist andersom.
|
Citaat:
Maar ik vind deze theorie onzin hoor, allebei die theorien. Als je langer bent zal de kans dat dat langer is ook wel groter zijn, maar aan de andere kant bestaan er ook weer lange mensen met kleine vingers, dus ie er niet echt iets duideldlijks over te zeggen. |
Ik vind de compensatietheorie van Vestdijk veel eleganter (hoewel misschien net zo fout als deze).
|
Wat is hier nou compensatie aan, dan? Die lange jongens dachten: "Oh shit, mijn piemel is te klein, laat ik maar goed groeien dan?"
|
waarom willen mensen toch zo graag de lengte van de penis aan de hand van iets anders kunnen bepalen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben ineens blij een uk te zijn :P
|
Zet dan wel meteen je lichaamslengte derbij..
Anders klopt de stelling niet :D |
Citaat:
|
Dat gaat niet werken. :o
|
Maar als je toch groter bent.. Dan is je schoenmaat enzo gemiddeld toch ook groter? Lengte van je onderarm, vingers, hoofd etcetera..
Dus waarom zou Hansch Schwanz zich dan daaraan moeten onttrekken? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:41. |