![]() |
[Monitor] Advies graag over LG 776FM
Sinds een paar dagen is mijn monitor behoorlijk vaag aan het doen, en aangezien ik slechte resolutie heb met maar 60 hertz
ben ik toe aan een nieuwe. Ik weet dat er al een aantal topics over zijn maar hier toch een nieuwe want ik wil graag advies: Ik heb deze monitor gezien: 17 inc Monitor LG 776FM http://www.funprice.nl/getimage.html?artid=1574 Citaat:
De prijs is hier € 329, - met 3 jaar garantie. Is dit wat? Of kan ik beter naar TFT / LCD gaan kijken? Heb ik ook last van de 2 strepen in het scherm zodat het scherm niet in elkaar valt? Alvast bedankt, Moonspell |
Citaat:
De LG 795FT+ CRT Size 17" Mask Type Slot Mask (Ak Type) Surface Treatment W-ARAS Coating, Anti-glare Pitch Size 0.24 (Stripe Pitch)mm H-Frequency 30 - 96 KHz V-Frequency 50 - 160 Hz Pixel Frequency 203 MHz Display Size (HxV) 326 x 244mm Maximum Resolution 1600 x 1200 @75Hz LG 776FM CRT Size 17" Mask Type Slot Mask (AK Type) Surface Treatment W-ARAS Coating, Anti-glare Pitch Size 0.24 (Stripe Pitch)mm H-Frequency 30 - 70 KHz V-Frequency 50 - 160 KHz Pixel Frequency 110MHz Display Size (HxV) 326 x 244 mm Maximum Resolution 1280 x 1024 @ 60Hz En nee, LG heeft niet zoals Iiyama 2 strepen door het beeld. |
De voordelen van de LG 776 FM is het uiterlijk met daarbij de boxen :o
Het zal waarschijnlijk wel een kwaliteitsmonitor zijn? Of is het beter om verder te kijken, als deze niet echt kwaliteit heeft, ga ik waarschijnlijk toch naar lcd / tft kijken. Uiteindelijk is een monitor in gebruik voor een langere periode en moet ik er nog veel plezier van hebben en dit wil ik niet zo maar even kiezen........ |
Citaat:
tft/lcd is nog steeds een stuk duurder.. |
hey, ik heb zojuist de 795ft+ gekocht! echt een superrelaxed ding
!!! maarja er zullen nog wel veel anderen zijn die ook relaxed zijn |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:31. |