![]() |
eenzaam
Misschien dat jullie me met deze wel willen helpen... :rolleyes:
ik zit een beetje met de "vorm", heb er nu 2 strofes van gemaakt, maar ik weet het niet helemaal... Ik ben alleen, je hebt me verlaten. Niet voor altijd, want morgen kom je terug, maar morgen heb je al weer een nacht geslapen en zal het anders zijn, want vandaag komt nooit meer terug. |
Als hij morgen niet terug zou komen zou het misschien makkelijker zjin geweest, tenminste, dat is mijn mening...lekker triest en treurig... ;) Hou ik wel van :)
Tevens het 2e stukje om dat woordje "morgen" meteen weer te noemen vind ik niet echt fijn lopen, zou meer iets voor het einde zijn. Tenminste en vooralsnog, dat is mijn mening. Trek je er niet te veel van aan, ik zeg alleen maar hoe ik het zou doen. :) |
daar vroeg ik toch ook om?
|
Citaat:
|
Ik vind hem heel leuk klinken, ook al gaat het natuurlijk over een triest onderwerp.. Ik vind het ook mooi rijmen, ik zou alleen de interpunctie en de hoofdletters een beetje anders doen.
|
vind je opzet erg leuk en de gedachte heel god...maar ik zou er iets meer hetzelfde ritme inhouden...zoiets:
Ik ben alleen, je hebt me verlaten. Niet voor altijd, morgen kom je terug, maar morgen is alweer een nacht slapen en zal het anders zijn, want vandaag niet terug. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:42. |