![]() |
[spoilertopic] Desperate Housewives
Intussen is seizoen 3 begonnen in Amerika, en zal het hier ook snel weer op TV komen. Wat zijn de eerste indrukken van de nieuwe afleveringen?
Spoiler
|
Kan een fb trouwens nog even [spoilertopic] toevoegen aan de titel? Thanks (y)
|
bij deze: dit topic is dus het spoilertopic.
Dat betekent dat de volgende posts ook geen spoilertags meer hoeven te hebben. Dit topic blijft open zolang er genoeg in gepost wordt. Blijkt er te weinig animo voor een spoilertopic, dan worden de posts (maar dan mét spoilertag) toegevoegd aan het gewone DH-topic. |
Ik vond deze aflevering een beetje tegevallen eigenlijk, of misschien kwam het wel doordat ik de hele verhaallijn kwijt/vergeten was.
Ik vind het Tom/Lynette/dochter+moeder-gedoe een beetje irritant worden, Susan en Mike trouwens ook. Waarom heeft George (zo heet hij toch?) Mike ook alweer aangereden? Maar Gabby en Bree waren wel weer geweldig. :p |
ik vond het wel leuk hoor, niet een geweldige aflevering.
Gaby was wel weer leuk het hele Susan/Mike-verhaal begint irritant te worden, en dan zul je zien dat als Susan weer een échte échte relatie heeft dan Mike weer wakker wordt. Orson had Mike aangereden? Had iets te maken met Orson als gevangenistandarts |
Susan is echt het domste van allemaal.
|
Wel een leuke episode vond ik.
Bree was meesterlijk (y) Orson is een vervelende kerel. Gaby en Xiao Mei waren echt heel grappig! Maar Gaby is ook gewoon zo leuk :D Mike en Susan...tja...ik vind ze leuk samen, maar t zou leuk zijn als t voor Susan nou eens gewoon een keer leuk kan zijn en niet alleen maar drama. Dat ze haar aarbeismoothie over die vrouw heen morste was wel erg leuk trouwens :D |
Wat zei Orsin tegen dat lijk?
|
Citaat:
volgens mij was t iets Frans :s *zoekt op* Hij zegt: "Tu me manque, monique" Wat dus "Ik mis je, Monique" betekent. Maar wat dat voor de show betekent...geen idee :p |
er zijn maar 2 eps geweest toch? :o
|
Citaat:
|
ok, bedankt :)
|
de nwe heb ik klaarliggen :cool:, vanaaf ofzo kijken :p
|
betere aflevering :cool: (y)
andrew danielle en die minnaar van gabriel (y) mike wakker :cool: (y) |
Ik moest lachen om Edie die de boner van Mike bekeek. Ik dacht eerst dat ze comateuze sex wilde hebben met hem toen ze zich zo langzaam omdraaide :o
|
ja :D dat dacht ik ook :D
en 'boner'? :p |
En Gaby in die koffer in de lift. :D
|
omg ja :D
|
Citaat:
|
wat een woord zeg :D
|
Gabby in de lift :cool:
Lynette & Nora :D Bree & Orson...bluh...Orson is eng. En ik was wel blij dat we van Andrew af waren, maar nu is ie dus weer terug :s Julie en dat neefje van Edie...dat wordt nog wel wat. En dat gaat Susan niet leuk vinden. Susan en die kerel waren grappig, maar raar. Ben benieuwd wat ze nu gaat doen dan met Mike und so... Edie was leuk :p En ik dacht idd ook eerst dat ze Mike een blowjob wilde gaan geven ofzo. Om te kijken of ie dan wakker zou worden, vond ik wel iets voor haar :D |
Ik vond het (y) dat Lynette en Norah een 'intiem' moment hadden, want ik was een beetje bang dat de schrijvers Norah alleen wilden neerzetten als de hoer die Tom en Lynette's huwelijk kapot maakt.
|
Citaat:
Ik denk namelijk dat Nora best een leuk karakter van de show kan worden, maar dan moeten ze er wel iets mee doen. |
Citaat:
Omg, Edie was echt geweldig bezig! :D (y) |
omg, leuke ep :D
"Hey, Susan! What you're doing?" :d ik had al zo'n vermoeden dat carlos' contract nep was :D en lynette die de deur opentrapt :cool: (Y) oh, en Eva <333 :liefde: |
Go Lynette. :cool:
En waarom gaan Carlos en Gabrielle nou scheiden. Hij is inderdaad hot. :o |
ik moest serieus huilen :( ;( :')
|
Zo dat was wel ff een heftige episode gisteren ja :|
Eindelijk weer echt een goeie, werd wel tijd ook, want de serie was een beetje aan t inkakken. Ben benieuwd hoe Lynette nu verder gaat met d'r leven. Julie en die gozer...hmz...daar gaat Susan niet blij mee zijn. Susan en die Engelsman vind ik leuk :) Kayla moet nu dus bij Tom gaan wonen... Gabrielle & Carlos weer samen?? Hope so (y) etc. etc. Kan niet wachten tot de volgende ep! :D |
Heb um net gezien... kon mn tranen ook niet in houden. Beste ep tot nu toe!
|
@ Mr Soija
is de Lost topic vroeg je of DH doorgaat... thank god dat zondag gewoon weer de volgende aflevering is.. zonder DH en Lost heeft het leven bijna geen zin meer ;) |
Citaat:
weet je toevallig ook, wanneer het stopt? :o want prison break stopt ook al de 27e, over drie eps dus :p |
Het gaat iig nog t/m de 26e door, maar ik denk dat t daarna wel zal stoppen dan...
Bluh al die series op een break. Saaiheid alom. |
De gijzeling in de supermarkt was echt heftig. :(
|
zou het kunnen, dat die buurman géén pedo is? :o
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
Over de pedoheid:
Spoiler
|
Citaat:
Helaas zat ik fout. Jammer hoor. Hij leek me wel een leuk karakter in eerste instantie... |
OMG die valse pedo. :eek:
En OMG Elma leeft :eek: Als Olsen Elma niet vermoord heeft, heeft ie Monique mss ook niet vermoord. :o Maar ja, hij heeft wel Mike aangereden, en wellicht omdat hij erachter zou kunnen komen dat ie Monique heeft vermoord. :p |
Olsen => Orson :o
Orsons moeder is heet :bloos: (y) |
hmm, vorige week was blijkbaar de laatste voorlopig :(
|
Citaat:
|
he das kut... en ik maar zoeken om te downloaden :(
|
tisser weer :cool: (y)
|
Jup :cool:
Maar ik begin het steeds minder leuk te vinden... |