Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   shit maat mynen arm :'( aftrekke is vermoeiend zenneh !!! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=148065)

iebke* 03-07-2002 18:16

shit maat mynen arm :'( aftrekke is vermoeiend zenneh !!!

hebbe jullie dat ook ????? als jullie u vriend rukke da da zo ne zeer doet? of ben ik gewoon slap :D

Faery 03-07-2002 18:30

oeh wat klinkt dit heerlijk, zo in't belgisch :)

DEChengst 03-07-2002 18:30

Pas maar op, dadelijk krijg je nog RRI.

-Desecrator

windowlicker 03-07-2002 18:33

dan krijg je nog rukarm :D ... muisarm ghehe

shanli 03-07-2002 18:50

Citaat:

Faery schreef:
oeh wat klinkt dit heerlijk, zo in't belgisch :)

jah,ik had het ook door
eej,een belg :confused:
:D

mathfreak 03-07-2002 19:01

Citaat:

iebke* schreef:
hebbe jullie dat ook ????? als jullie u vriend rukke da da zo ne zeer doet? of ben ik gewoon slap :D
Voor dit probleem bestaat een zeer simpele oplossing: om de zoveel tijd van hand wisselen als je je vriend aftrekt. Je zult zien dat je dan geen pijn in je arm meer over zult houden.

pluizeb33stje 03-07-2002 19:12

Ja, is een oplossing, maar ik heb dan weer het probleem dat ik rechts vele handiger ben dan links.. links gatet soms nogal stuntelig, tov dat ik met rechts veel sneller kan

Spyker 03-07-2002 19:38

volgens mij zal je vriend er ook niet zo mee zitten als je het met je mond overneemt. tenzij je dan weer nekkramp krijg ofzo... :rolleyes:

girlmetwijdebroeken 03-07-2002 19:56

ja heb ik ook wel gehad... of je gaat gewoon met je andere hand.. of je zegt i kheb een lamme arm...
gewoon overgaan op andere dingen??

sparkling star 03-07-2002 20:28

tja... je hebt belgen die op hun taal letten, en je hebt er die niet op hun taal letten ;)

*blij dat ze een belgje is die op haar taal let* (anders begrijpen jullie het waarschijnlijk niet :))

dus voor het belgje dat de topic starte: ja ge hebt gelijk, ik heb da ook soms, als kik mijne vriend heb afgetrokken da mijnen arm er zeer van doe, maar da was eigelijk alleen in't begin. nu heb kik da nimeer. na nen tijd gade da gewoon nimeer voelen.
veel chance! x

(ontzettend boers, toch?)

ik wil dus zeggen dat ik het in het begin ook had toen ik mijn vriend aftrok, maar dat ik dat na een tijd niet meer had (waarschijnlijk massa's spiertjes ontwikkeld in m'n armpje :D)

[^#ComeClose#'} 04-07-2002 13:10

Er zijn ook Nederlanders die op deze fora in hun dialect typen, dus het is niet zo dat alleen de Vlamingen boers zijn he. Of zoekte gelle prul?? :p

Starrie 04-07-2002 13:38

Citaat:

[^#ComeClose#'} schreef:
Er zijn ook Nederlanders die op deze fora in hun dialect typen
ich hub dat auch soms, maar dan stop ich geweun en dan goa ich mit get angesch verder. Ich denk neet dat dat jong dat zo erg zal vingen.

:)

Freyja 04-07-2002 18:53

Citaat:

[^#ComeClose#'} schreef:
Er zijn ook Nederlanders die op deze fora in hun dialect typen, dus het is niet zo dat alleen de Vlamingen boers zijn he. Of zoekte gelle prul?? :p
keb 'ier nog nauwluks iemand int twents zien proat'n heur... en tis niet te typ'm!!

:D:D

SuperS 04-07-2002 18:56

Citaat:

Spyker schreef:
volgens mij zal je vriend er ook niet zo mee zitten als je het met je mond overneemt. tenzij je dan weer nekkramp krijg ofzo... :rolleyes:
juist :D

Z03p3rm4n 04-07-2002 19:38

Citaat:

Morgan schreef:

keb 'ier nog nauwluks iemand int twents zien proat'n heur... en tis niet te typ'm!!

:D:D

ja moar das net as dren's da valt ok niet te type moar da moei gewoon heuren ;)

robijnbeertje 04-07-2002 19:40

Citaat:

Starrie schreef:

ich hub dat auch soms, maar dan stop ich geweun en dan goa ich mit get angesch verder. Ich denk neet dat dat jong dat zo erg zal vingen.

:)

he eene limburger

de goeie fee 04-07-2002 19:55

Mwoehaaa :)
Mor nix verslaat het vloms zelle.
Da is gewoon t beste taalke ooit.

jnieuwelaar 04-07-2002 21:20

dus...

Maar goed, je kunt ook gewoon je pols op zijn onderbuik laten rusten, dan hoef je alleen de hand te gebruiken, scheelt een hoop spierleed. Maar goed ik doe een sportopleiding, dus spieren zat :D

dystopia 04-07-2002 22:06

Dit is niet meer te volgen voor iemand die Nederlands praat; gesloten. Beetje idioot topic op zich ook.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:26.