![]() |
Hoe voel jij je op seksueel gebied #5
De vorige :)
Hmm, door een stom foutje met de pil (wat me echt nooit gebeurd!) moet ik aan de map en de condooms (n) Echt lang terug dat we die gebruikt hebben, weet niet eens of we ze nog ergens hebben liggen... Maar ach, vanmorgen hebben we het ook leuk opgelost :o |
Citaat:
|
Map?
Ontopic: Dat lekkere gevoel als je nog half in dromenland bent, maar de werkelijkheid al wel een beetje tot je doordringt. Zijn arm om me heen, hij die me stevig vast hield, knuffelen dat langzaam uitdraait op langzaam, half slaperig vrijen... heerlijk! |
morning after pil :p
oh en ontopic: goed :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja, dat zijn ze in feite ook wel. Maar ik vind condooms niet veilig genoeg voelen als ik weet dat de pil misschien z'n werk niet doet. Dan ga ik me alleen maar zorgen liggen maken en dat is nou niet echt sexy :p
|
Yeah, mijn topic is succesvol :cool:
Tsja, dat heb je met scharrels met wie je het rustig aan wilt doen: seks komt dan ook niet echt met goede regelmaat helaas. Nu mag ik alleen maar aan studeren denken, ook niet echt opwindend :( |
Iehwiew. Dit weekend was wel érg leuk. :)
En als ik op kamers zit natuurlijk helemaal. :| :D |
Mijn bed kraakt enorm :bloos:
|
Met mijn onderbewuste zit het in ieder geval wel goed. Wat een dromen toch weer :o
|
Nogsteeds compleet nix, dus de droge sahara zet zich voort......
|
Saai, leeg (of vol, hangt ervan hoe je het wilt zien heh) , droogstaand. (n)
Edit. zie mijn avatar, dat zegt genoeg. :D |
oeh, moet weer tot zaterdag wachten :(
maar dan haal ik het dan ook goed in (Y) |
vanochtend (Y)
vanavond (Y) |
Ik voel mij fijn :D
|
Oeh, was weer fijn gisteravond:D.. (y)
Ik heb het gevoel dat we elkaar weer aan het herontdekken zijn(nja, ik haar dan in ieder geval, moet wel voor mezelf spreken:P ).. en dat is fijn en leuk:D Ik had ook verdorie niet moeten vergeten dat alles zo superleuk en fijn is met haar :bloos: (y) |
Was erg saai weekend omdat ik niet lekker te pas was.. Maja mssn deze week en anders wacht ik wel weer tot het weekend ;)
|
Sex is leuk, bleek wederom afgelopen weekend
|
Nog eventjes wachten tot het weekend, en dan gaan we weer! :P
|
Mij hoor je niet klagen, hem alzeker niet. We hebben weer eens wat uitgeprobeerd en hij was er zeer over te spreken.
|
Citaat:
|
kut :o
|
Ik wil eigenlijk niks anders meer doen dan seks met hem hebben :bloos:
Fuck school, fuck werk, fuck eten en drinken. |
Gevoelloos, heeeerlijk (Y)
|
|
Citaat:
|
vanavond weer lekker met z'n 2en op zijn kamer, dus dat komt vast wel in orde :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lekker :D
|
Collega: "Wat straal jij? Goede seks gehad?"
:o |
Goed! Helaas soms te druk en te moe, maar we maken dat dan wel weer snel goed :p :)
|
niet goed, ik ben er blijkbaar nog niet aan toe , (en met hem al helemaal niet) ben eerst nog opzoek naar iet anders. Mijn hormonen werken wel sinds ik de pil ben vergeten, das ook voor het eerst. *klaag klaag*
|
Citaat:
|
Overschakelen van een 2.5 jaar lange relatie met hoog-libido-persoon naar het vrijgezellenleven met verdacht weinig kans op wekelijkse, laat staan dagelijkse sex, is NIET fijn. :o
Frustratie. |
lekkurrrr, jammer dat hij weer weg moest want we lagen zo relaxt
|
gefrustreerd.Hij is zo super leuk! Maar waarom hebben we dan geen seks? Ik snap er niets van.
|
13 dagen zonder......
ik had tegen hem gezegd dat bij 14 dagen zonder ik toch echt wel met het idee ging spelen vreemd te gaan ( met een tarzan ;) ) |
*kuist spinnewebben weg*
|
Goed. (y):bloos:
|
na vanmiddag? Kan niet beter
|
Dat was best heel fijn. :o
|
Dat deed gisteren toch wel érg deugd. :bloos: (y)
|
Gebroken. :D
|
Citaat:
Sta hier zo droog als een bos in de zomer in zuid Spanje, maar kan dus ook elk moment in de fik vliegen. :rolleyes: |
Citaat:
Zo kiest de winamp tijdens het naknuffelen zomaar Michelle van de Beatles. <3 |
Citaat:
|
Vanochtend was zo superlief en lekker...
* zucht verliefd * |
Ik kan wel wat meer actie in mijn seksueel gebied gebruiken :mad:
Maar hij werkt hard en 1x per dag is voor hem toch ECHT het maximum... :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07. |