![]() |
Sport MP3 speler
Deze site kwam ik tegen:
http://www.sportmp3.nl Kent iemand deze mp3 speler, of heeft iemand deze gekocht? Op de site ziet het er wel aantrekkelijk uit, maar de informatie is wat summier. |
Ziet er bagger uit imho. Om maar wat te noemen, gaat je hoofdtelefoon kapot heb je meteen geen mp3 speler meer (n)
|
Hallo Miracle, ik heb zo'n MP3 gekocht en ook een paar vrienden inmiddels.
Ik ben erg blij met deze MP3 omdat het een super ding is. Blijft goed zitten, kan niet van je hoofd vallen en het geluid is super.Omdat er geen draden meer aanzitten is het makkelijker om te gebruiken. Vaak zitten de draden in de weg en vallen de dopjes uit je oren zodra de draden blijven hangen. Daar heb ik nu geen last meer van.Mijn vrienden zijn ook alleen maar positief en hoor ik geen klachten, dus kopen dat ding. Als je gewone MP3 kapot is heb je ook niets aan de oordopjes dus dat blijft hetzelfde. Ik heb er geen spijt van en heb er veel plezier van. |
Citaat:
|
haha Ted met 1 post ZUFALLIGGGGGGGGGGGGGGGG
|
ziet er opzich best goed uit btw maar als je van liedjes wil wisselen zit je wel de hele tijd aan je kop of zie ik het nou verkeerd ;p
|
Ik heb geen problemen en ben erg blij met deze MP3.
Het werkt natuurlijk anders als een normale MP3, maar is vrij gemakkelijk te bedienen. Alles wat je koopt en kapot gaat heb je niets aan, dus blijft dat hetzelfde. Ik geef alleen maar aan dat ik met deze MP3 blij ben en wat een ander er van vind moet hij weten. |
Citaat:
Verder stel ik me wel degelijk vragen bij de bouwkwaliteit het ding ziet er erg platic-achtig en weinig robuust uit, als je eens valt ofzo, zal er niet veel van overblijven, denk ik zo) en natuurlijk de geluidskwaliteit in het geheel, maar dat laatste is natuurlijk enkel een kwestie van persoonlijke voorkeur (mij moet je niet meer laten luisteren met gewone oortjes, binnen 10 minuten ben ik dat beu) |
Citaat:
|
HAHAH AHAHAHHAHAHA AHA AHA :D :D :D USB 1.1 :D (n)
Goede mp3peler als je voor slecht geluid en hele trage file transfers wilt gaan. :) |
Dubieus.
|
Aangezien deze discussie gaat over ons product zouden wij graag ook een reactie geven.
De Sportmp3 speler is een nieuw product en dan krijg je al gauw dat mensen een oordeel hebben terwijl ze het product niet kennen. Dat is jammer en vandaar onze reactie. De Sportmp3 is een goed en getest product anders zouden wij het niet gaan verkopen want dan krijg je alles weer terug. Het is speciaal voor mensen die last hebben van de draden van de andere mp3 spelers, zoals hardlopers, fitnessers, skiërs, skaters etc. etc. Momenteel wordt hij gebruikt in fitness centra, op school voor de duitse bijles, in zonnebank centra, museum voor rondleidingen in div. talen en door sporters maar ook door mensen die geen draden meer willen. Uiteraard is het zo dat als een onderdeel kapot gaat je het apparaat niet meer kan gebruiken maar is dan niet met veel spullen zo? Daarnaast krijgt iedereen die bij ons de Sportmp3 koopt gewoon een jaar garantie. Dus als je hem normaal gebruikt is er niets aan de hand. Over de stevigheid kunnen we zeggen dat hij strak op je hoofd zit en je er gewoon mee kan hardlopen zonder dat hij beweegt. Hij weegt maar 60 gram en dat is net voldoende om stevig genoeg te zijn en daarnaast lekker op je hoofd te zitten zonder dat hij gaat irriteren. Mochten jullie meer vragen hebben kan je ons altijd mailen. email staat op de site Groetjes |
omg :D ^
|
Beste Allemaal,
We hebben de Forumbaas eerst gemaild met de vraag of wij ook mochten reageren omdat men altijd zo negatief is over iets wat men niet kent. Hij vond het prima. Met vriendelijke groet, Sportmp3. |
Haal dan wel je reclame weg en kom alsjeblieft niet eerst onder een pseudo reageren. Dit is verschrikkelijk onprofessioneel.
|
Citaat:
En USB 1.1, dat is gewoon langzamer, maar zijn er verder nog nadelen aan? |
Citaat:
|
Als je nou eerst ff het topic leest ipv hele lappen tekst te quoten. (n)
|
Beste Allemaal,
Dat is nou zo jammer van een forum, als men het niet kent... Dan zal het wel slecht zijn. Probeer je wat uit te legen en een reactie te geven op vooroordelen, krijg je weer te horen dat we reclame maken. Jongens Succes met het forum. Sportmp3.nl |
Citaat:
Nee, behalve dat het ontzettend traag is (en verouderd) niet. |
Beste Allemaal,
ff dimmen, k? Anders deel ik waarschuwingen en/of bans uit. :p Kusjes, Piloff |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze hebben Boogie en mij gemaild, en gevraagd of ze mochten reageren. Mijn zegen hebben ze , want ze maken zelf geen reclame! |
Ik heb genoeg antwoorden, bedankt. :) (y)
Mocht het beter zijn voor de sfeer hier, dan mag wat mij betreft het topic dicht. :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:05. |