![]() |
meisje vs. vrouw
Hallo,
ik ben 16, en vrouwelijk. Als je 16 bent, ben je dan nog een meisje, ben je dan een jonge vrouw, of nog iets anders??? ikzelf kan mezelf nog echt niet als een vrouw zien... misschien als jonge vrouw. Maar ik voel me nog een klein beetje meisje. ik vroeg me af wat andere meisjes/(jonge) vrouwen hier van denken... |
ook andere leeftijden...
15 / 16/ 17/ ... |
Vrouw/meisje worden/zijn is niet afhankelijk van leeftijd.
Je bent een adolescent tot je 21e oid. |
ja, dat is de officiële term van jongeren tot 21 ,
maar ik vraag me af hoe die jongere zich dan eigenlijk voelt... |
Citaat:
|
Ben jij Britney Spears? :p
|
Citaat:
Maar even ontopic, je bent op je zestiende zeker geen vrouw, maar ook beslist geen kind. Je bent iets waar ze tot nu nog geen geschikte term voor hebben. Maar ach, na een paar jaar is het over en weet je zeker dat je een vrouw bent, ook al is dat ook altijd even wennen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
als jongen (of man) wil ik ook ff reageren.
Een paar dagen terug ging het met een paar vrienden van me over 'van school gaan'. Mijn plan was om een jaar naar parijs te gaan, maar ik twijfel. Ik zei toen: "wat moet zo'n jongentje in zo'n grote stad" En zo zie ik het echt. Ik ben nog lang geen man, wil ik voorlopig ook nog niet worden.. |
nee ik ben nog echt geen volwassen, maar een klein meisje ook niet echt meer, stomme puberteit ook :mad: ;)
kvoel me gewoon een jonge vrouw :) |
t Gaat er maar om hoe je je mentaal voelt :)
|
ja dat probleem heb ik ook vaak. ik zeg maar meisje. maar het blijft altij ff twijfelen :D mij maakt het zelf ni uit wat anderen me noemen
|
alleen een vriendje mag mij meisje noemen :p
mah jah, weet ijglijk niet of je dat wel op het moment zelf mag beoordelen, kijk over twee drie jaar maar es trug op hoe je jezlef nu voelt. Ik vond mezelf al heel wat toen ik 14 was hahah nou weetik wel beter. Als ik over twee drie jaar trugkijk op nu, zal ik ook zien dat ik "toen"nog maar een groentje was op veel gebieden.....kep nog zoveel te leren en ik vraag me af of dat oit over gaat....er is altijd nog wel iets te leren....... Je bent volwassen als je euh.................jezelf compleet zelfstandig kunt redden......of tog niet?.... moeiiiiiiilijk :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:41. |