![]() |
Nep-ticket
Hey!
Ik weet niet zeker of het hier thuishoort, maar ik denk van wel. Ik wil een nep-ticket maken voor een balletshow ofzo. Ik heb namelijk kaarten geregeld voor een theater show voor mij en mijn vriend als we 1 jaar samen zijn. maar ik wil dit geheim houden, want het is niet op de dag zelf maar een maand later. Nu wil ik dus voor de leukigheid, die kaartjes in een lijstje doen en dat als cadeautje geven, maar nu wil ik dus niet verklappen waar we heen gaan, en wil ik van iets wat hij absoluut niet leuk vind kaarten maken. Heeft iemand tips, of weet hoe ik dat kan doen? Alvast bedankt, Denise |
Dit hoort thuis in het valsmunterij topic
|
2 ik zal kijken wat ik voor je kan doen via het 419 forum
moet er nog iets specifieks op? |
Citaat:
Ehm.. niet echt specifiek, als het maar duidelijk is dat het om een ballet of dansshow gaat, dat laatste is het beste en er redelijk orgineel uitziet... |
dat kan je toch zelf wel maken :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik zal het even vragen voor je goed ik heb een topic geopened, maar kan niks beloven kijk ff verder ondertussen, als ze gemaakt worden dan hoor je het vanzelf |
up: is dit wat: http://www.says-it.com/concertticket/index.php
|
Citaat:
|
Dit is hem geworden.. Zou jij erin trappen?
(ik doe hem in een fotolijstje, om het er een beetje leuk uit te laten zien, en hij kan dan natuurlijk het papier niet voelen e.d. ) http://img172.imageshack.us/img172/1990/ticketfp5.jpg |
Citaat:
|
Nee, want een spelfout op een concertticket lijkt me wel erg sneu. :(
Presenteer |
haha ik wou net zeggen (N)
|
Overigens: volgens mij is het ook Joop van den Ende. :confused:
|
OMFG. Presenteerd. (n).
overigens, lullig idee, iemand laten denken dat ze naar de spreekwoordelijke hel gaan. leuke vriendin heb je dan. |
Citaat:
en sinds wanneer organiseert joop uberhaupt dansvoorstellingen , naar mijn weten houdt hij zich alleen bezig met musicals. |
Doe dan 'het Russisch staatsballet presenteert' oid. Dat komt idd iets realistischer over dan Joop.
|
Altijd leuk, mensen die anderen willen verrassen door iets te geven wat ze "zelfgemaakt" hebben. :')
|
dyslectie. het spijt me.
Het hoeft allemaal niet met de waarheid te kloppen, het is maar een grap. |
moet je wel ff die link eronder weg halen :rolleyes:
|
Citaat:
|
Trouwens, 20 euro voor het zwanenmeer kan toch ook niet? :confused: te goedkoop
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:15. |